Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890847
 
Evaluation:
Published: 04.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTURS UN NOVĒRTĒJUMS    4
1.1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA, DARBĪBAS VEIDI    4
1.2.  ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA    5
1.3.  UZŅĒMUMA FILOZOFIJA, MISIJA UN GALVENĀS STRATĒĢIJAS    6
1.4.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    7
1.5.  FINANSIĀLI EKONOMISKO RĀDĪTĀJU ANALĪZE    8
2.  MĀRKETINGA POLITIKA    9
2.1.  GALVENIE UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI, CENU VEIDOŠANA, SADALES KANĀLI    9
2.2.  PAKALPOJUMA KUSTĪBAS POLITIKA TIRGŪ    10
2.3.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZE    11
3.  REKLĀMAS DARBĪBAS ORGANIZĒŠANA UN PLĀNOŠANA    14
3.1.  PATĒRĒTĀJU LOJALITĀTE UN SKAITS    14
3.2.  REKLĀMAS DARBĪBAS SPECIĀLISTS    14
3.3.  TIRGŪ IEVIEŠANAS POSMA PLĀNOŠANA UN KONTROLE NO PATĒRĒTĀJA PSIHOLOĢIJAS VIEDOKĻA    15
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  PIELIKUMI    17
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Klientu piesaistei un noturēšanai tiek izdomātas dažādas akciju programmas, atlaižu kartes, konkursi u.c.
2. Restorāna mērķa tirgus ir gan sievietes, gan vīrieši, gan bērni, gan ģimenes dažāda vecuma un tautības, ar vidējiem vai augstiem ienākumiem. Tie ir cilvēki, kuriem patīk labi vīni un internacionāla virtuve.
3. Salīdzinot ar 2011. gadu, 2012. gadā restorāna neto apgrozījums ir palielinājies, kas liecina par restorāna pozīciju nostiprināšanos un atpazīstamības gūšanu.
4. Spriežot pēc bilances datiem, pārskata gada zaudējumi ir palielinājušies.
5. Vāji attīstīta produkta virzīšana tirgū.
6. Nepātraukta patērētāju un konkurentu analīze ļauj veicināt konkurētspēju.
7. Reklāmas darbība uzņēmumā noris aktīvi.
8. Uzņēmuma viens no galvenajaiem darba kvalitātes rādītājiem ir profesionāli darbinieki.

Priekšlikumi:
1. Jāpiestrādā pie zaudējumu samazināšanas, jāpārskata tas, no kā zaudējumi rodas. Ja tie rodas no neizmantotās pārtikas, kas tika sabojāta, tādēļ netika izmantota, tad jāpiedomā pie kvalitatīvākas uzglabāšanas metodes, vai arī pārtikas produktu pasūtīšanas apjomu samazināšas.
2. Piesaistīt jaunu, perspektīvu darbaspēku, ieviest jaunas vakances mārketinga jomā, motivēt viņus izstrādāt jaunas idejas reklāmas veidošanā un darbības pilnveidošanā.
3. Jāpiedomā pie inovatīviem risinājumiem, kas spētu attīstīt produkta virzīšanu tirgū.
4. Lai gūtu popularitāti un cilvēku uzmanību, restorānam jāsāk rīkot akcijas, kuru rezultātā restorāna vārds gūtu plašu rezonansi, piemēram, dažādos svētkos sūtīt kādam no bērnu namiem pašgatavotus saldumus, kā arī rīkot bernu priekšā šefpavāra meistarklasi, ļaujot tiem piedalīties un pašiem mēģināt gatavot.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register