Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899995
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tēmas vispārējs apraksts    3
2.  Mērķis    4
3.  Uzdevumi    4
4.  Gaidāmais galarezultāts    4
5.  Tēmas izpētes apraksts    5
5.1.  Izpētes gaitas apraksts    5
5.2.  Rezultāti un interpretācija    6
6.  Secinājumi ierosinājumi    13
7.  Izmantotā literatūra    14
Extract

Katrs no mums ikdienā sastopas ar reklāmu, pat ja mēs nelasām avīzes, neskatāmies televizoru vai neklausāmies radio, tik un tā mēs satopamies ar reklāmu. Reklāma mūsdienās ir komunikācijas veids, kas palīdz rast atbildi uz cilvēka vajadzībām un vēlmēm, informējot cilvēku par preču un pakalpojumu esamību. Reklāma ir ļoti varens masu ietekmes veids, kurš ikdienā netiek pietiekami augsti novērtēts, jo tā ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
Personības, to vēlmes un vajadzības sabiedrībā ir ļoti atšķirīgas, tas faktiski izvirza prasību pēc atšķirīgas pieejas ne tikai preču un pakalpojumu klāstā, bet arī reklāmas pieejā. Vēlējos izzināt, kā cilvēki uztver reklāmu dažādos vecumposmos. Interesēja, kuras reklāmas cilvēki ievēro vairāk un kuras mazāk. Kādi ir katra cilvēka kritēriji labi un slikti veidotai reklāmai, kas ir tie faktori, kas liek cilvēkam ievērot reklāmu. Svarīgi ir noskaidrot vai jauniešu reklāmas gaume un izpratne par labu reklāmu, atšķiras no pieaugušo gaumes reklāmas jomā.
Tēmas izpētes apraksts
Lai noskaidrotu kā un vai atšķiras jauniešu un pieaugušo reklāmas uztvere, sapratne un gaume, tika izveidota anketa. Anketas mērķis ir uzzināt divu dažādu vecumposmu viedokli un priekšstatus par labu reklāmu un reklāmu kopumā. Vai un kā atšķiras konkrēto vecumposmu gaume reklāmā.

Izpētes gaitas apraksts
Jauniešu vecumgrupā tiks veikta izpēte jauniešiem vecumā no 15 līdz 18 gadiem, savukārt, pieaugušie vecumā no 21 līdz 50 gadiem. Anketā ietverti 8 jautājumi. Atbildes uz tiem sniegs vispārējus priekšstatus par to kā jaunieši un pieaugušie uztver reklāmu.
Tiek aptaujāti 40 respondenti – 20 katrā vecuma grupā.
Respondenti tiek izvēlēti nejauši. Svarīgi, lai anketa netiek aizpildīta steigā un pavirši, tādēļ katram respondents individuāli tiek informēts, ka tieši viņa sniegtās atbildes būs svarīgas šai pētījuma. Anketā netiek lūgts uzrādīt respondentu vārdu, uzvārdu un citus datus, līdz ar to anketas ir anonīmas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register