Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905433
 
Evaluation:
Published: 16.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Tūrisma produktu pārdošanas stimulēšanas būtība un veidi    9
1.1.  Pārdošanas stimulēšanas veidi    20
2.  „Travel” mērķa tirgus un sniegto pakalpojumu virzīšanas politikas izpēte    28
2.1.  Pētāmā uzņēmuma saimnieciskās darbības vispārīgs raksturojums    28
2.2.  „Travel” patērētāju struktūras analīze    36
2.4.  „Travel” konkurētspējas analīze.    50
3.  Pasākumu kopums „ Travel” pārdošanas apjomu stimulēšanas politikas pilnveidei    57
3.1.  Pasākumu projekts tūrisma pakalpojumu noieta veicināšanai    57
3.2.  Rekomendējamo pasākumu budžets    63
  Nobeigums    71
  Izmantotās literatūras saraksts    74
  Pielikumi    77
Extract

Nobeigums
Dotajā diplomdarbā tika sniegts teorētiskais pamatojums produktu virzīšanai un to īpatnībām tūrisma sfērā. Balstoties uz to, var teikt, ka tūrisma uzņēmumi savā pārdošanas politikā lielu daļu uzmanības velta produktu virzīšanai un realizācijai. Konkurences palielināšanās pakalpojumu tirgū liek uzņēmumiem izvēlēties savus, atšķirīgus no citiem, ceļus produktu virzīšanai tirgū.
Darba teorētiskā nozīme ir tūrisma pakalpojumu virzīšanas īpatnību kā tūrisma produktu pārdošanu palielināšanas līdzekļa teorētisko aspektu noteikšana.
Praktiskā nozīme dotajam darbam ir šāda: pamata rekomendācijas tūrisma pakalpojumu virzīšanai var sekmēt pārdošanas apjomu un peļņas palielināšanai.
Virzīšana ietver sevī sekojošas funkcijas:
• Veido uzņēmuma un tā produkcijas tēlu - prestižs, zemas cenas vai novators;
• Informē par preču un pakalpojumu parametriem;
• Rada jaunu preču vai pakalpojumu atpazīstamību;
• Esošajām precēm un pakalpojumiem saglabā popularitāti;
• Var izmainīt tēlu vai izmantošanu precēm un pakalpojumiem, kuri sāk zaudēt savas pozīcijas;
• Darbiniekos izsauc entuziasmu;
• Paskaidro, kur ir iespējams iegādāties preces un pakalpojumus;
• Pārliecina patērētājus pāriet no vienām precēm un pakalpojumiem uz citām, dārgākām;
• Informē patērētājus par akcijām, izpārdošanām;
• Pamato preču un pakalpojumu cenas;
• Noslēdz darījumus;
• Sniedz atbildes uz patērētāju jautājumiem.;
• Rada labvēlīgu informāciju par uzņēmumu, tā precēm un pakalpojumiem, salīdzinājumā ar konkurentiem.
Tūrisma pakalpojumiem ir vairākas atšķirīgās raksturiezīmes:
• Tās nav iespējams uzglabāt. Ir jāpieliek pūles tūrisma pakalpojumu pieprasījuma stimulēšanai noteiktā īslaicīgā periodā.
• Pakalpojumi ir nesataustāmi. Patērētājam, pirms uzņēmuma sniegto pakalpojumu iegādes un patēriņa, nevar rasties iespaids par to kvalitāti, tieši tādēļ patērētājam ir svarīgs labvēlīgs uzņēmuma tēls un tā pakalpojumu prestižs.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,48 €
Work pack Nr. 1355411
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register