Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905820
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Attēlu saraksts    3
  Ievads    4
1.  Reklāma, tās mērķi, veidi un uzdevumi    5
2.  Reklāmas kampaņa    8
2.1.  Mērķa noteikšana    12
2.2.  Reklāmas budžeta sastādīšana    12
2.3.  Lēmumi attiecībā uz reklāmas ziņojumu    13
2.3.1.  Reklāmas ziņojumu ideju izstrāde    14
2.3.2.  Reklāmas ziņojumu vērtēšana un atlase    15
2.3.3.  Reklāmas ziņojuma saturs    15
2.4.  Izplatīšanas līdzekļu noteikšana    16
2.4.1.  Lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu    16
2.4.2.  Izplatīšanas līdzekļu pamatveidu izvēle    17
2.4.3.  Laika izvēle reklāmas izvietošanai saziņas līdzekļos    20
2.5.  Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana    21
3.  Rīgas viesnīcu reklāmas kampaņu vispārīgais raksturojums    22
3.1.  Viesnīca „Augustine”    22
3.2.  Viesnīca „Art Hotel Laine”    25
3.3.  Viesnīca „Monika Centrum Hotels”    27
3.4.  Viesnīca „Hotel de Rome”    30
4.  Rīgas viesnīcu marketinga nodaļu darbinieku intervijas un to analīze    33
  Secinājumi    38
  Priekšlikumi    40
  Literatūras saraksts    41
  Pielikumi    42
Extract

Reklāmas kampaņa- reklāmas un citu pasākumu kopums, kurus apvieno kopējie mērķi un uzdevumi, kuri saskaņoti pēc īstenošanas laika un ir domāti plašākai auditorijai.1
Reklāmas kampaņa- tas ir daži reklāmas pasākumi, kuri apvienoti ar noteikto mērķi un aptver noteiktu laika periodu tā, lai viens pasākums papildina otro.2
Reklāmas kampaņa ir viens no svarīgākajiem brīžiem kā uzņēmuma, tā arī to apkalpojošās reklāmas aģentūras biogrāfijā. Tiek piesaistīti visi iespējami radošie n finansiālie resursi, lai iekarotu tirgus daļu un nostiprinātos potenciālo klientu apziņā.
Reklāmas kampaņa ir stratēģiskais plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā.
Reklāmas kampaņas uzdevums ir pievērst potenciāla patērētāja uzmanību tieši Jūsu reklāmai. Un ne tikai pievērst uzmanību, bet arī panākt, lai pircējs izvēlētos tieši šo tirdzniecības marku un paliktu tai uzticīgs. Reklāmas kampaņas pamatā ir situācijas analīze. 3
Situācijas analīze sākas ar reklamējamā produkta un paša uzņēmuma analīzi. Tiek analizētas viesnīcas pakalpojumu īpašības, kvalitāte, cena, viesnīcas kopējais imidžs. Tiek pētītas citu pakalpojumu realizācijas iespējas un tas, kādā veidā labāk vērsties pie patērētāja.
Patērētāja tirgus pētījums palīdz pozicionēt produktu, izveidot sava pircēja demogrāfisko un psiholoģisko portretu, noskaidrot, kas, cik lielajos apjomos un par kādu cenu pirks Jūsu preci.
Konkurences situācija palīdz noteikt tirgus segmentu, noskaidrojot, uz kādu tā daļu Jūs varat reāli pretendēt un kas ir tuvākie konkurenti. Jāpievērš uzmanību konkurentu reklāmai.
SWOT analīze tiek veikta balstoties uz iegūtajiem datiem un parāda produkta stiprās un vajās puses, kā arī reklāmas priekšrocības un trūkumi, jeb kas reklāmai var traucēt.
Reklāmas kampaņas stratēģija nosaka mērķauditoriju, kurai tiek adresēts piedāvājums, kā ari reklāmas kampaņas veids. 4
Reklāmas kampaņas veidi:
Triecienkampaņa – raksturīgs īss, bet ļoti intensīvs reklāmas plūsmas periods.
Nepārtraukta reklāmas kampaņa- reklāmas vēstījumi tiek vienmērīgi piegādāti salīdzinoši ilgākā laika periodā.
Pulsējošā reklāmas kampaņa- intensīvā reklāmas „ darba” posmi mijas ar klusuma brīžiem.5…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1238356
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register