Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:906615
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāmas paradoksi    5
  Reklāmas manipulācija    6
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Tā ir sastopama visur: TV, radio, internetā, kafejnīcās, veikalos uz ielām, transportlīdzekļos utml.
Kā zināms, tad reklāmas mērķis ir ieinteresēt sabiedrību ar kādu preci vai pakalpojumu. Bieži vien , lai sasniegtu mērķi, tiek pārkāpti ētiskie, morālie, kā arī reklāmas principi. Tas viss norāda uz reklāmas represīvo formu. Tā ir uzspiesta, bieži pārspīlēta un apnicīga. [ 2. ]

Reklāmā pastāv divi komunikāciju procesi:


Dialoģiskie komunikācijas procesi.
Saruna notiek abos virzienos. Speciālisti ir ieinteresēti uzzināt sabiedrības viedokli par kādu problēmu vai notikumu, tāpat kā sabiedrība vēlas, lai tiktu uzklausīts viņu viedoklis.

Nesimetriskā jeb represīvā komunikācija.
Šis komunikāciju process darbojas tikai vienā virzienā. Adresāta garīgais viedoklis nevienu neinteresē. Tās mērķis ir uzspiest savu domu, runa ir par garīgām, nevis lietišķām lietām. Šajā procesā nav dialoģiska darbība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1229423
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register