Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911452
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma – mārketinga komunikāciju kompleksa elements    5
1.1.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    6
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    8
2.  Reklāmas līdzekļu raksturojums    11
2.1.  Reklāma presē    12
2.1.1.  Reklāma žurnālos    12
2.1.2.  Reklāma laikrakstos    14
2.2.  Reklāma elektroniskajos medijos    16
2.2.1.  Reklāma televīzijā    16
2.2.2.  Reklāma radio    19
2.2.3.  Reklāma internetā    22
2.3.  Vides reklāma    24
2.4.  Reklāma kino    27
3.  Mediju reklāmas tirgus attīstība Latvijā    29
3.1.  Mediju reklāmas tirgus apjomi Latvijā no 2004. - 2007. gadam    29
3.2.  Lielākie reklāmas devēji un reklamētākie zīmoli Latvijā 2007. gadā    33
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Izmantotā literatūra    38
Extract

Šodienas ekonomikā un sabiedrībā reklāma ir īpaši aktuāla – tā ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma, kā arī tirgus attīstības procesos. Tā ienāk katra dzīvē, jo ir visur – gan laikrakstos, gan televīzijā, kā arī citos medijos, līdz ar to tā kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu.
Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā un, jo efektīvāka būs reklāma, jo lielāka iespēja būs reklāmdevējiem iekarot tirgu. Tāpēc nemaz nav jābrīnās, ja pirms vēlēšanām politiskās partijas veido reklāmas kampaņas, lai tādā veidā iegūtu sev vairāk balsu.
Reklāma ir svarīgs līdzeklis konkurencē starp uzņēmumiem. Brīvajā tirgū konkurence ir ļoti liela. Uzņēmumi sacenšas savā starpā par to, kuri piedāvās labāku produktu par labāku cenu, tāpēc, lai piesaistītu patērētāju uzmanību, tiek izmantota reklāma, kas prezentē gan firmas vārdu, kā arī pakalpojumu vai produktu, ko uzņēmums piedāvā. Tomēr reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumiem ir arvien grūtāk pārsteigt ar kaut ko jaunu, un, lai piesaistītu sev pircēju uzmanību, reklamētājiem ir daudz jāpiedomā un jāpadara, lai tieši viņu reklāma izceltos pārējo vidū. Tāpēc reklamētāji sen vairs neizmanto tikai vienu masu mediju veidu, piemēram, presi, lai reklamētos, bet gan vairākus, kā radio, internetu, vidi un kino, lai tādejādi gūtu lielāku patērētāju interesi pēc viņu produkta.
Kursa darba mērķis ir izpētīt reklāmu masu medijos un mediju reklāmas tirgus attīstību Latvijā laika posmā no 2004. gada līdz 2007. gadam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register