Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911829
 
Evaluation:
Published: 17.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Kas ir radošā revolūcija?    3
2.  Reklāmas auditorija 60. gados    4
3.  „Jaunā” reklāma    5
3.1.  Rīvsa uzstājīgā reklāma    5
3.2.  Burneta iekšējais dramatisms    6
3.3.  Ogilvija oriģinālā reklāma    6
3.4.  Bernbaha jaunā reklāma    7
4.  Radošās revolūcijas noslēgums    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

4. Radošās revolūcijas noslēgums
Radošā revolūcija pieņēmās spēkā gandrīz 10 gadus, tomēr ārējie faktori apturēja tās uzvaras gājienu. 1965. gadā Amerikā tika pieņemts likums, kas aizliedza izvietot komerciālus uzrakstus tuvāk par 660 pēdām no autoceļiem, kas finansēti no federālā budžeta. Reklāmas jomu ietekmēja 70. gadu radošā krīze. Radošo reklāmu nomainīja uzstājīgā reklāma. Telereklāmās uzsākās sekunžu skaitīšana, kas noteica to cenu. 1970. gadā 30 sekundes gari reklāmas rullīši nomainīja līdz tam valdošo standartu – 1 un 2 minūtes garos rulīšus. 70. gadu beigās reklāmas aģentūras saskārās ar jautājumu – kā attīstīties, tajā pašā laikā saglabājot radošo garu. Tas izdevās reti kurai, un daudzas no tām beidza darbību, tāpat arī daudzi žurnāli, piemēram, Colliers, Women’s Home Companion, Saturday Evening Post u.c. Toties tika izdoti žurnāli, kas bija domāti konkrētai auditorijai (Runner’s World sporta cienītājiem (1966)Weight Watchers tievētgribētājiem (1968) u.c.) un labi piesaistīja reklāmdevēju uzmanību, jo nu bija iespēja reklamēt savu preci tieši tai auditorijai, kam tā bija domāta. Tādējādi, viena veida preses iznīkšana deva vietu cita veida presei, arī reklāmām.
60. gados spēcīgāka kļuva feministu kustība, tādēļ daļa reklāmu pielāgojās tai. 70. gadu vidū reklāmisti sāka „dalīt varu” ar sievietēm, piesķirot viņām vadošus posteņus firmās. 70. gadu beigās daudzas sievietes atvēra pašas savas reklāmas aģentūras, piemēram, Š. Polikofa, Dž. Treihija, P. Grīna.
Reklāmas attīstība laikā no 1960. gada līdz 1975. gadam ir sniegusi lielu ieguldījumu mūsdienu reklāmā. Arī šodien vislabāk strādā oriģinālas reklāmas ar stāstu. Cilvēkus piesaista kaut kas iepriekš neredzēts. Radošā revolūcija dēvējama par reklāmas uzplaukuma laiku. Kā zināms, reklāma ne vien ietekmē prātus un audzina viedokļus, tā arī informē, izglīto un izklaidē, tādēļ katrs reklāmas attīstības posms ir bijis svarīgs, lai pasaule nonāktu līdz mūsdienu reklāmai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register