Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912576
 
Evaluation:
Published: 17.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas REVAL HOTEL "LATVIJA" raksturojums    4
2.  Viesnīcas mārketinga darbības raksturojums    6
2.1.  Viesnīcas produkts    7
2.1.1.  Pamataprodukts    7
2.1.2.  Ēdināšana, bāri    9
2.1.3.  RHL konferenču un banketu centra piedāvājums    10
3.  Paplašināšanās    11
3.1.  Viesu istabas    12
3.2.  Viesnīcas vadības struktūra    13
3.3.  Viesnīcas pārvaldes struktūra    14
4.  Produkta reklāma, izplatīšana un noiets    16
5.  Konkurenti    18
5.1.  RADISSON SAS DAUGAVA    18
5.2.  ALBERTS    19
6.  Viesa cikls viesnīcā    19
6.1.  Pirms ierašanās posms ( Pre - Arrival )    20
6.2.  Rezervēšana    20
6.3.  Rezervēšanas veidi    20
6.3.1.  Negarantētā rezervēšana    20
6.3.2.  Rezervēšanas pieteikums    21
6.3.3.  Ierašanās posms ( Arrival )    21
6.3.5.  Aizbraukšanas posms ( Departure )    22
7.  Mērķauditorija    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Viesnīcas Reval Hotel Latvija mārketinga darbība norit tieši tā, kā tas ir aprakstīts darba teorētiskajā daļā. Pateicoties viesnīcas reklāmas nodaļai, kur veiksmīgi pilda savas funkcijas attīstās arī mārketinga darbība. Jo bez veiksmīgas reklāmas darbības, lai cik produkts būtu jauns un pievilcīgs, veiksmīga pārdošana neizdosies. Mārketinga nodaļai ir arī veiksmīga sadarbība starp VUD, jo mārketinga nodaļa ir izveidojusi ''First Client Card'', kur dod iespēju nolasīt informāciju par viesa vēlmēm ( veģetārietis, alerģisks), kas dod apkalpojošajam personālam individuālu pieeju katram klientam un viesnīcai būt informētai par klientu jau no rezervācijas brīža.
Katram darbiniekam ir iespēja aizpildīt aptaujas anketu par iekšējo darbību
( tiešajiem vadītājiem, personālu ) un par uzklausītajām vēlmē no viesu puses. Tas palīdz Mārketinga nodaļai ieviest jauninājumus gan pret viesnīcas produktu, gan pret viesa vēlmēm.
Autores ieteikumi ir turpināt saglabāt un attīstīt viesnīcas atvērto un draudzīgo tēlu gan pret vietējo sabiedrību, gan pret viesiem. Būt konkurētspējīgai un pilnveidot sevi un savus darbiniekus visā savā pastāvēšanas laikā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register