Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:913617
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālais mārketings    4
1.1.  Definīcija    4
1.2.  Paņēmieni un principi    4
1.3.  Atšķirības un līdzības starp sociālo un komerciālo mārketingu    4
2.  „United Colors of Benetton”    6
2.1.  Vēsture    6
2.2.  Reklāmas kampaņu raksturojums    6
3.  „Mēs – rindā uz nāvi” - Benetton reklāmas kampaņas analīze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

2000. gada kampaņa nebija pirmā reize, kad Benetton izmantoja nāvessoda tēmu. 1989. gada kampaņā „Roku dzelži un važas”14 tika izmantotas bildes ietekmējoties no ASV krimināltiesību institūcijām. Bija redzami divi cilvēki zilos cietuma formastērpos ar rokām saslēgtām roku dzelžos. Jau 1992. gadā notika vēl viena neliela kampaņa, kas saucās „The Omega Suite” un tajā bija attēlots elektriskais krēsls. Tomēr neviena no šīm kampaņām neizraisīja tādu cilvēku uzmanību kā „Mēs –rindā uz nāvi”.15
Šobrīd Internetā ir atrodamas tikai dažas bildes no šīs kampaņas. Benetton šīs kampaņas saturu ir izdzēsuši no savas mājas lapas.

Secinājumi
1. Sociālais mārketings visvairāk atšķiras no komerciālā mārketinga ar to, ka soc. mārketingā tiek pārdota nevis prece vai produkts, bet gan informācija sabiedrības labklājības veicināšanai.
2. Obligāti ir jānosaka mērķauditorija un jāsaprot tās vēlmes, domu gājiens, uzskati, paradumi u.t.t.
3. Šokējošas reklāmas kampaņas liek cilvēkiem par tām runāt vairāk, vairāk par tām domāt, nekā blāvās un neizteiksmīgās.
4. Sociālās reklāmas ir domātas, lai cilvēki, ieklausoties to ziņojumā, izvērtētu piedāvāto informāciju un labākajā gadījumā to arī pieņemtu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1250634
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register