Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Klientu apkalpošanas izvērtējums SIA "Nodus" Vecpiebalgas...-
Klientu apkalpošanas izvērtējums SIA "Nodus" Vecpiebalgas reģionā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Klientu apkalpošana | 5 |
1.1. | Klientu apkalpošanas pamatprincipi | 5 |
1.2. | Klientu apkalpošanas kvalitātes rādītāji | 7 |
1.3. | Klientu apkalpošanai nepieciešamās prasmes | 9 |
1.4. | Problēmas klientu apkalpošanā, biežākās kļūdas darbā ar klientiem | 11 |
1.5. | Anketēšana kā klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas metode | 13 |
2. | Uzņēmuma SIA ’’Nodus’’ raksturojums | 16 |
2.1. | Organizatoriskā struktūra | 17 |
2.2. | SIA ‘’Nodus’’ darbības analīze | 18 |
2.3. | SIA „Nodus” klientu vēlmju apmierināšana | 19 |
3. | Mārketinga loma uzņēmumā SIA ‘’Nodus’’ | 20 |
3.1. | Uzņēmuma Mārketinga iekšējā vide | 20 |
3.2. | Uzņēmuma mārketinga ārējā vide | 22 |
4. | Klientu apkalpošanas izvērtējums uzņēmumā SIA „Nodus” | 25 |
4.1. | SIA „Nodus” izmantotās metodes klientu apkalpošanas novērtēšanai un uzlabošanai | 25 |
4.2. | SIA „Nodus” klientu aptaujas rezultātu analīze | 25 |
4.3. | Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas iespējas | 33 |
Secinājumi | 36 | |
Priekšlikumi | 38 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 39 | |
PIELIKUMS | 40 |
Secinājumi
Balstoties uz kvalifikācijas darbā izvirzīto mērķi un uzdevumiem, autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Klientu apkalpošanā ir svarīgas trīs būtiskas lietas - attieksme, uzvedība un profesionālā kompetence. Ja iztrūkst viena no šīm kompetencēm, bet pārējās divas būs perfekti izpildītas, klientu apkalpošana tomēr nedos vēlamo rezultātu.
2. Klientu apkalpošanas darbā būtu jāsāk ar attieksmes veidošanu. „Jāiedzīvina būtiskākā lieta- visa pamatā ir klients.”
3. Klientu apkalpošanas darbiniekam ļoti svarīgi apzināties, ka klients ir jāapkalpo un jāapmierina tādā līmenī, lai viņš labprāt vēlētos atgriezties iestādē.
4. Prasmīgs uzņēmējs, kurš saprot ko vēlas panākt no saviem darbiniekiem, sniegs iespējas darbiniekiem mācīties un attīstīties, novērtēs cilvēku ieguldījumu. Līdz ar to radot darbiniekiem apmierinātību ar darbu, var panākt labākus rezultātus.
5. Sabiedriskam un aktīvam darbiniekam, kuram ir labas pārliecināšanas spējas, nenoliedzami būs vieglāk panākt to, lai klients paliek apmierināts un iestāde neciestu zaudējumus. Nereti šķietami neatrisināmai problēmai iespējams atrast veiksmīgu risinājumu. Darbinieks ar takta izjūtu un spēju izjust cilvēka dvēseles stāvokli varēs veiksmīgi risināt klientu vajadzības un problēmas.
6. Mūsdienās anketēšana ir kļuvusi par vienu no izplatītākajām informācijas iegūšanas metodēm.
7. Ja anketēšana tiek veikta profesionāli, ar precīzi noformulētu pētījuma mērķi, pareizi sastādītiem jautājumiem un pilnvērtīgu analīzi, tad šādā ceļā var iegūt pietiekami precīzus rezultātus. Ļoti daudz kas ir atkarīgs arī no paša anketēšanas procesa profesionalitātes.
8. Mūsdienās par klientu apkalpošanas uzlabošanu domā ikviens uzņēmums. Kvalificēti, motivēti un atbildīgi darbinieki ir ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa. Sarunājoties ar uzņēmuma vadību un darbiniekiem, autore secina, ka par klientu apkalpošanas uzlabošanu tiek domāts arī šajā uzņēmumā.
9. No aptaujas rezultātiem autore secina, ka SIA „Nodus” klienti būtībā ir apmierināti ar SIA „Nodus” klientu apkalpošanas kvalitāti. Respondenti SIA „Nodus” kā iestādi klientu apkalpošanas jomā vērtē kā vienu no sakārtotākajām, tikai nedaudziem ir negatīvs viedoklis.
10. Klientu apkalpošanas darbinieki SIA „Nodus” ir diezgan noslogoti, dažkārt klienti ir spiesti stāvēt rindās pakalpojuma saņemšanai. Tāpēc informācijas saņemšanai klientam tiek nodrošināta e-pasta komunikācija.
Priekšlikumi
1. Papildināt informācijas stendu ar drukātajiem materiāliem par SIA „Nodus” piedāvātajām akcijas precēm, pakalpojumiem un to cenām.
2. Intensīvāk reklamēt uzņēmumu masu medijos. Pašlaik reklāma ir nepietiekoša.
…
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
- Klientu apkalpošanas izvērtējums SIA "Nodus" Vecpiebalgas reģionā
- Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Term Papers for university54
-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Term Papers for university47
Evaluated! -
SIA "Anda L" tiesiskās un finanšu darbības izvērtējums
Term Papers for university59
Evaluated! -
Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Siltumsūknis"
Term Papers for university86
-
Patērētāju transporta apkalpošanas sistēmas pilnveidošana
Term Papers for university47