-
SIA "Venden" tirgus izpēte
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Īss uzņēmuma un preces/pakalpojuma apraksts | 4 |
2. | Mārketinga makrovide | 7 |
2.1. | Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori | 7 |
2.2. | Ekonomiskajos faktoros | 8 |
2.3. | Politiskie un tiesiskie faktori | 8 |
2.4. | Tehniskie un tehnoloģiskie faktori | 9 |
3. | Mārketinga mikrovide | 11 |
3.1. | Pircēji | 11 |
3.2. | Piegādātāji | 12 |
3.3. | Starpnieki tirgū | 12 |
3.4. | Konkurenti | 12 |
3.5. | Misija, vīzija, mērķi | 13 |
4. | SVID un TOWS analīze | 15 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi
1). Sia „Venden” darbojas Latvijas tirgū jau 12 gadi un pirmais uzsāka tīra avota ūdens ražošanu.
2). Pašlaik SIA Venden strādā vairāk nekā 180 cilvēku visā Latvijā.
3). 2007.gada laikā SIA ''Venden'' ir izveidojis aptuveni 3500 jaunas piegādes vietas, kas nodrošinājis uzņēmumam nu jau vairāk nekā 31 000 piegādes visas Latvijas ietvaros.
4). Sia”Venden” piedāva ļoti plašāku iekārtas un produkcijas assortimentu, kā arī ūdens piegāde gan fiziskām, gan jurdiskām personām visā Latvijā.
5). „SIA „Venden” gada laikā uzņēmuma attīstībā un ražotnes modernizācijā ieguldīja 1.2 miljonus latu, uzstādot jaunu daudzkārt jaudīgāku automatizēto ražošanas līniju. VENDEN vienīgais Baltijā izmanto visaugstākā līmeņa pilnīgi automātisku ražošanas līniju no itāļu firmas R.BARDI, kas ir viens no pasaules līderiem šādu iekārtu ražošanā ar ISO 9001 sertifikātu.
6). Pēdējos gados patērētāju zināšanu līmenis par ūdens vērtību ir būtiski audzis un klients ir gatavs maksāt dārgāk un saņemt garantēti augstas vērtības dabīgu ūdeni. To apliecina fakts, ka Venden produktu izvēlējušies aptuveni 70% patērētāju.
7) ''SIA ''Venden'' apgrozījums 2007.gada ietvaros palielinājies par 29%, salīdzinot ar 2006.gada finanšu rādītājiem. 2007.gadā kopumā realizējuši vairāk nekā 31,6 miljonus litrus avota ūdens.
Priekšlikumi, firmas peļņas palielināšanai un jauna produkta ieviešanai ražošanā vai pārdošanā:
1). Jāturpina strādāt pie tirgus daļas palielināšanas, kas ir saistīta ar konkurentu apkarošanu. Piemēram, jāievieš jauna veida produkti, jāsākt ražot avotu ūdens pudelēs un jāpārdot tas izmantojot starpniekus mazumtidzniecībā,veikalos. Tāpēc ka firmai ir jau atpazistāms zīmols,un cilvēki, kuri lieto šo ūdeni darbā, iespējams ir pieraduši pie tās un labprat to iegadātos veikalos.
2). Mūsdienās daudzi cilvēki izmanto internetu,un apmeklē firmasmājas lapu, tāpēc būtu labi reklamēties internetā un papildināt arī informaciju daudzumu mājās lapā.
3).Mēģināt iziet uz citu valstu tirgiem, piemēram izpētīt Baltijas valstu tirgu un meģināt to apgūt.
4).Sponsoret populārus Lavijas valstī notiekošus pasākumus un tādā veidā nostiprināt savu zīmolu un atpazīstamību.
…
Ievads 3 1. Īss uzņēmuma un preces/pakalpojuma apraksts 4 2. Mārketinga makrovide 7 2.1. Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori 7 2.2. Ekonomiskajos faktoros 8 2.3. Politiskie un tiesiskie faktori 8 2.4. Tehniskie un tehnoloģiskie faktori 9 3. Mārketinga mikrovide 11 3.1. Pircēji 11 3.2. Piegādātāji 12 3.3. Starpnieki tirgū 12 3.4. Konkurenti 12 3.5. Misija, vīzija, mērķi. 13 4. SVID un TOWS analīze 15 Secinājumi un priekšlikumi 17 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 18
- SIA "Venden" tirgus izpēte
- Tirgus līdzsvara analīze
- Tirgus tendenču analīze AS "Gutta"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tirgus līdzsvara analīze
Research Papers for secondary school6
-
Tirgus tendenču analīze AS "Gutta"
Research Papers for secondary school20
-
AS "Aldaris" izpēte
Research Papers for secondary school8
-
Reklāmas tirgus dalībnieki, to novērtējums
Research Papers for secondary school6
-
Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence
Research Papers for secondary school14