Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916055
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma un preces/pakalpojuma apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    7
2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    7
2.2.  Ekonomiskajos faktoros    8
2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    8
2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    9
3.  Mārketinga mikrovide    11
3.1.  Pircēji    11
3.2.  Piegādātāji    12
3.3.  Starpnieki tirgū    12
3.4.  Konkurenti    12
3.5.  Misija, vīzija, mērķi    13
4.  SVID un TOWS analīze    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1). Sia „Venden” darbojas Latvijas tirgū jau 12 gadi un pirmais uzsāka tīra avota ūdens ražošanu.
2). Pašlaik SIA Venden strādā vairāk nekā 180 cilvēku visā Latvijā.
3). 2007.gada laikā SIA ''Venden'' ir izveidojis aptuveni 3500 jaunas piegādes vietas, kas nodrošinājis uzņēmumam nu jau vairāk nekā 31 000 piegādes visas Latvijas ietvaros.
4). Sia”Venden” piedāva ļoti plašāku iekārtas un produkcijas assortimentu, kā arī ūdens piegāde gan fiziskām, gan jurdiskām personām visā Latvijā.
5). „SIA „Venden” gada laikā uzņēmuma attīstībā un ražotnes modernizācijā ieguldīja 1.2 miljonus latu, uzstādot jaunu daudzkārt jaudīgāku automatizēto ražošanas līniju. VENDEN vienīgais Baltijā izmanto visaugstākā līmeņa pilnīgi automātisku ražošanas līniju no itāļu firmas R.BARDI, kas ir viens no pasaules līderiem šādu iekārtu ražošanā ar ISO 9001 sertifikātu.
6). Pēdējos gados patērētāju zināšanu līmenis par ūdens vērtību ir būtiski audzis un klients ir gatavs maksāt dārgāk un saņemt garantēti augstas vērtības dabīgu ūdeni. To apliecina fakts, ka Venden produktu izvēlējušies aptuveni 70% patērētāju.
7) ''SIA ''Venden'' apgrozījums 2007.gada ietvaros palielinājies par 29%, salīdzinot ar 2006.gada finanšu rādītājiem. 2007.gadā kopumā realizējuši vairāk nekā 31,6 miljonus litrus avota ūdens.
Priekšlikumi, firmas peļņas palielināšanai un jauna produkta ieviešanai ražošanā vai pārdošanā:
1). Jāturpina strādāt pie tirgus daļas palielināšanas, kas ir saistīta ar konkurentu apkarošanu. Piemēram, jāievieš jauna veida produkti, jāsākt ražot avotu ūdens pudelēs un jāpārdot tas izmantojot starpniekus mazumtidzniecībā,veikalos. Tāpēc ka firmai ir jau atpazistāms zīmols,un cilvēki, kuri lieto šo ūdeni darbā, iespējams ir pieraduši pie tās un labprat to iegadātos veikalos.
2). Mūsdienās daudzi cilvēki izmanto internetu,un apmeklē firmasmājas lapu, tāpēc būtu labi reklamēties internetā un papildināt arī informaciju daudzumu mājās lapā.
3).Mēģināt iziet uz citu valstu tirgiem, piemēram izpētīt Baltijas valstu tirgu un meģināt to apgūt.
4).Sponsoret populārus Lavijas valstī notiekošus pasākumus un tādā veidā nostiprināt savu zīmolu un atpazīstamību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register