Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:917542
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāma    3
  Reklāmas psiholoģija    4
  Reklāmas uztveres nosacījumi    5
  Sliktas reklāmas piemēri    7
  Banneri    7
  Labas reklāmas piemērs    10
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    14
Extract

„Reklāma ir īpatnēja parādība mūsu laikmetā. Ja kāds gribētu izteikt vienā vārdā galvenos vilcienos tagadējās sabiedrības tieksmes, tad labāku vārdu nevar atrast kā reklamēšana”, tā pagājušajā gadsimta trīsdesmitajos gados ir izteicies latviešu reklāmas psihologs Rūdolfs Pētersons.
Etimoloģiski šī vārda nozīme ir saistīta ar latīņu valodas vārdu „reclamare”, kas ir līdzīgs vārdam „declamare”. „Declamare” vārda nozīme ir ‘runāt izteiksmīgi’ un mūsdienās to uztver burtiski, bet „reclamare” tulkojumā nozīmē ‘runāt skaļi’ un to var attiecināt labi ja uz televīzijas reklāmām, kuru laikā ieraksta skaņa patiešām pastiprinās.
Vienkāršāk reklāmu varētu definēt šādi – kā informācijas izplatīšanas pasākumu kopumu. Ikdienā ar reklāmu visbiežāk mēs saprotam vēstījumu par precēm un pakalpojumiem, ko ar reklāmas aģentūru un plašsaziņas līdzekļu palīdzību izplata ražošanas, tirdzniecības vai finanšu uzņēmumi, lai ietekmētu patērētājus. Vērtējot reklāmas dziļākā aspektā var secināt, ka reklāma par savu piedāvājumu vienmēr saka labu, nekad sliktu. Proti, reklāma ir nevis vienkārši informācija, bet gan vērtējoša informācija.
Reklāma var sniegt vērtējumu par preci, pakalpojumu, uzņēmumu, organizāciju, cilvēku, ideju un citām lietām. Reklāmas realizēšanas tehnoloģijas, kreatīvās idejas un ietekmēšanas metodes var būt ļoti dažādas, un laika gaitā var mainīties. Reklamētājs sava mērķa sasniegšanai var izmantot dažādus, dažkārt pat šokējošus tēlus un tekstus, interesantus šriftus un ģeometriskas formas, nestandarta krāsu salikumus, sarežģītas tehniskas konstrukcijas, optiskās ilūzijas efektus, neapzināti uztveramus kairinātājus un daudz ko citu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register