Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918304
 
Evaluation:
Published: 11.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pētījuma programma    5
  Anketēšanas rezultāti    6
  Novērošana    14
  Secinājumi    16
  Priekšlikumi    16
Extract

Secinājumi
Pēc veiktās aptaujas, autores var konstatēt, ka 52% respondentu nelieto kafiju ikdienā, un tā galvenais iemesls, ka kafija negaršo;
No aptaujātajiem respondentiem 48% lieto kafiju ikdienā vismaz divas, trīs reizes nedēļā;
Lielākā daļa kafijas lietotāju 84% dzer kafiju no rītiem;
Kā galvenie kritēriji kafijas izvēlē ir garšas īpatnības un kvalitāte;
Lielākā daļa aptaujāto atzīst, ka viņu izvēli dažreiz ietekmē populāri kafijas zīmoli;
Pēc abām pētījuma metodēm var secināt ka populārākie zīmoli ir: „Nescafe”, ”Paulig” un „Jacobs”;
Vairums aptaujas dalībnieku nav uzticīgi vienam kafijas zīmolam, jo patīk dažādība;
Tiem respondenti, kas dod priekšroku noteiktam zīmolam noteicošie faktori ir garša, kvalitāte kā arī citi faktori;
Lielākai daļai 42% respondentu nav tāda kafijas zīmola, ko viņi vērtētu negatīvi, bet tie respondenti, kuri min šādu zīmolu galvenokārt nosauc „Liepājas kafija”.

Priekšlikumi
Pēc paveiktā darba autores var ieteikt, ka pēc anketas sastādīšanas nepieciešams to izmēģināt, iedodot to aizpildīt dažiem respondentiem, lai novērtētu, cik veiksmīgi ir sastādītie jautājumu, vai no tiem var iegūt aptaujai nepieciešamo informāciju;
Veidojot anketu svarīgi ir ievērot tehniskos parametrus tās sastādīšanai, norādīt informāciju kā pareizi aizpildīt anketu, lai vēlāk nerastos problēmas ar tās apstrādi. No savas pieredzes autores var minēt, ka sastādot anketu tajā nebijām norādījušas, ka katram jautājumam ir paredzēta viena atbilde, kas vēlāk radīja problēmas un nācās anketu labot;
Veicot novērošanu svarīgi ir sarunāt ar veikala vadību, ka tiks veikta konkrēta novērošana. Ilgstoši atrodoties pie kafijas plauktiem veikala apsargs sāka pievērst pastiprinātu uzmanību pētījuma autorēm, kā rezultātā nācās pārvietoties uz citu „Rimi” veikalu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1333836
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register