Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920866
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikācijas komplekss    5
1.1.  Reklāma    6
1.2.  Produktu realizācijas veicināšana    7
1.3.  Personiskā apkalpošana    9
1.4.  Sabiedriskās saskares    10
2.  Komunikāciju sistēmas apraksts un novērtējums    11
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    11
2.2.  Uzņēmuma struktūrshēma    11
2.3.  Uzņēmuma komunikāciju sistēma    12
3.  Latvijas Universitātes studentu aptaujas par mārketinga komunikācijas produktu virzīšanu tirgū    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Literatūras saraksts    16
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Viesnīca „Ērgļi” tika atvērta Ērgļos 2001.gadā , un pašlaik ir jau plaši pazīstama, to izmanto arī daudzi ārzemju viesi.
2. Uzņēmums klasificējas kā mazs uzņēmums, jo tajā tiek nodarbināti tikai 14 darbinieki.
3. Uzņēmums izmanto lokālo tīklu un iekšējo telefonu tīklu, kas palīdz darbinieku informācijas apmaiņas procesam.
4. Uzņēmumā tiek pielietota divpuseja un nepārtraukta komunikācija.
5. Aplūkojot uzņēmuma viesnīca „Ērgļi” komunikācijas sistēmu var secināt, ka uzņēmumā nav komunikāciju problēmas, kas būtiski ietekmē un traucē uzņēmuma darbību.

Darba autores uzskata, ka priekš tāda neliela uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēma ir labi attīstīta, tomēr, attīstoties un paplašinoties pašam uzņēmumam, vajadzēs uzlabot gan komunikāciju, gan lietvedības sistēmu, jo pašreizējā komunikācijas un lietvedības sistēma ir piemērota pašreizējam uzņēmuma attīstības līmenim un darba intensitātes apjomam.
Uzņēmumā vajadzētu rīkot vairāk kopīgus pasākumus, kas uzturētu labas personiskās attiecības starp strādājošiem, kā arī tā būtu vēl viena iespēja iegūt kādu konkrētu informāciju par uzņēmumu, vai interesējošiem jautājumiem – neformālā veidā. Šādi kopēji uzņēmuma pasākumi, mūsuprāt, veicinātu labāku saskaņu starp darbiniekiem un tādejādi arī darba ražīgums palielinātos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register