Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920959
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2. Patērētāju tirgus segmentēšanas principi.

Tirgus segments – cilvēku grupas vai organizācijas, kurām ir vajadzība pēc relatīvi līdzīgiem produktiem.
Veidojot segmentus jāatceras:
Visi pircēji nav vienādi;
Cilvēkus, kuriem ir līdzīga uzvedība, dzīves pieredze, vērtības un vajadzības, var iedalīt apakšgrupās;
Apakšgrupas ir mazākas un viendabīgākas un vieglāk ir apmierināt to vajadzības nekā lielas grupas atšķirīgās vēlmes.
Ir jāizpēta katra tirgus segmenta vajadzības un, ja produkts apmierina vajadzības, tas nozīmē, ka radītais produkts ir konkurētspējīgs un tam ir noteikta vērtība.
Lai būtu veiksmīgs tirgus segments, jāievēro:
Izmērojamība – jānosprauž robežas, jo ar pārāk lielu pieprasījumu tikt galā būs tikpat grūti kā, kad tāda nav.
Nozīmīgums – tam jābūt pietiekami lielam un dzīvotspējīgam, lai būtu vērts tajā iepludināt preci/pakalpojumu.
Pieejamība – pārdevējam jādarbojas pēc smalki izstrādāta mārketinga miksa.
Stabilitāte – segments nepaliks mūžīgi viens un tāds pats. Ir jānovērtē tā dzīvotspējas ilgums.


3. Komercproduktu pozicionēšana, brendings.

Brends – tirdzniecības marka. Nosaukums, simbols, zīme, to kombinācija, kas darbojas, kā atpazīstamības līdzeklis un izceļ konkurentu vidū. Tam jāsastāv ne tikai no vizuālā, bet arī jārada patērētājā emocijas un uzticība. Būtiski ir veidot dialogu ar pircēju. Šādas saiknes veidošana un noturēšana ir ļoti sarežģīts process. Uzticība viešas ne tikai no kvalitātes, bet arī pozitīvām emocijām.
Jo zīmols ir populārāks, jo lielāku cenu patērētāji ir ar mieru par to maksāt.
Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām, kuri ir savstarpēji saistīti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1248860
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register