Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:921611
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmola jeb markas jēdziens, būtība un elementi    4
2.  Produkta markas stratēģiskās funkcijas    5
3.  Produkta marka kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktori    7
3.1.  Nacionālās (Latvijas) produktu markas, to ietekme uz patērētāju izvēli    8
3.1.1.  Saldumi un konditorejas izstrādājumi    8
3.1.2.  Kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi    10
3.1.3.  Mobilo sakaru operatori    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Zīmola jeb markas izvēle liecina par uzticēšanos – uzticēšanos produktam, firmai un tās sniegtajam pakalpojumam. Uzticēšanos nodrošina zīmola sniegtais solījums un garantija – solījums, ka garantija Jums nebūs nepieciešama, jo produkts un tā marka liecina par augstu kvalitāti.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Gan jau ikviens no mums kaut reizi ir aizdomājies par to, cik lielā mērā mūsu pirkumus ietekmē to zīmols jeb produkta marka, proti, vai pirkums izdarīts produktu vai pakalpojumu kvalitātes dēļ, vai tikai zīmola popularitātes dēļ? Bieži vien tā vietā, lai izvēlētos cenas ziņā izdevīgāko pirkumu, mēs esam ar mieru maksāt krietni vairāk, piemaksājot arī preces zīmola vērtību, jo nereti tikai prece ar zīmolu atbilst mūsu individuālajam raksturojumam, vēlmēm un preces vai produkta vēlamajām īpašībām jeb funkcionalitātei. Tomēr, lai nepārvērstos par „zīmolu vergu”, svarīgi apzināt, vai šķietami nenozīmīgā vēlme iegādāties noteiktas markas produktu vai pakalpojumu, nav galvenais faktors pieņemot pirkšanas lēmumu.
Līdz ar to šī referāta mērķis ir noskaidrot, vai produkta marka patiesi spēj ietekmēt patērētāju (pircēju) izvēli pirkšanas lēmuma pieņemšanas brīdī, proti, vai produkta marka darbojas kā viens no galvenajiem patērētāja izvēli ietekmējošajiem faktoriem un cik liela ir šī ietekme. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register