Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922345
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pētījuma procesā lielākā daļa jautājumu ir paredzētas tam, lai izprastu un paredzētu patērētājus un to attieksmi. Atbildes uz pētījuma jautājumiem var palīdzēt uzņēmumiem izstrādāt īpašus produktus vai pakalpojumus, kas varētu apmierināt mērķauditorijas vajadzības.
Nereti pircēju attieksme pret produktu vai pakalpojumu tiek veidota no informācijas, kas ir pieejama tam, jūtām un paredzamās uzvedības. Tādējādi nav brīnums, ka uzņēmuma menedžments vēlas izprast un kaut kādā veidā ietekmēt patērētāju uzvedību. Patērētāju uzvedība nav nemaz tik viegli ietekmējama un maināma, tomēr iespējamāka ir patērētāju attieksmes maiņa.
Kas vispār ir attieksme un kā vispār tā tiek mērīta mārketinga pētījumu nolūkos? Ar attieksmi saprot īpašu psiholoģisku konstrukcijas veidu. Attieksme ir neizmērāma, tomēr no tās esamības var arī ko secināt. Patērētāju vērtības un pārliecība lielā mērā ietekmē cilvēka attieksmi, tās ietver sevī cilvēka novērtējumu.
Būtībā var apgalvot, ka attieksme ir garīgi izteikts veids, kā cilvēki uztver, vada un reaģē uz vidi un tajā notiekošo. Kāds pētījums ir parādījis, ka ir trīs galvenie komponenti, kas veido cilvēka attieksmi – izziņas prasības, patika un nodomi. Katrs no šiem komponentiem nodrošina dazādu ieskatu cilvēka attieksmē.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register