Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922399
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pastāv piecas alternatīvas koncepcijas, uz kuru pamata organizācijas veic savu mārketinga darbību.
Pirmā ir produkcijas koncepcija, kura paredz, ka pircējs priekšroku dod plaši pieejamai produkcijai par zemām un mērenām cenām. Uz produkciju orientētas organizācijas vadība darbību virza uz ražošanas efektivitātes un produktu sadales sistēmas pilnveidošanu.
Pieņēmums, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamai produkcijai par zemu cenu, pamatojas vismaz uz divām situācijām. Pirmkārt, uz situāciju, kad pieprasījums pēc attiecīgās produkcijas pārsniedz piedāvājumu, tāpēc pircējs ir ieinteresēts to pirkt. Otrkārt, uz situāciju, kad produkcijas vienības cena ir augsta un to var pazemināt, ceļot darba ražīgumu un pēc tam paplašinot tirgu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register