Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:929627
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Fokus grupas plānošana un vadīšana ietver šādus posmus:
1.noteikt mārketinga pētījuma mērķus un definēt problēmu;
2.precizēt kvalitatīvā pētījuma mērķus;
3.izveidot pārbaudes fokus grupas jautājumus;
4.sagatavot moderatoru fokus grupas vadīšanai;
5.veikt fokus grupu;
6.izpētīt ierakstus un analizēt iegūtu informāciju;
7.apkopot iegūtu informāciju un plānot papildus pētījumu vai darbību.
Pastāv dažādi fokus grupas varianti. Piemēram, divu moderatoru fokus grupa. Tādu interviju vada uzreiz divi moderatori. Viens moderators ir atbildīgs par brīvu diskusijas gaitu, bet otrs moderators ir atbildīgs par specifisko jautājumu aptveršanu. Vēl pastāv mini fokus grupa. Tādā intervijā piedalās moderators un tikai četri vai pieci respondenti. Mini fokus grupu izmanto, kad pētījuma mērķis prasa lielāku iedziļināšanu. Fokus grupu var veikt, izmantojot modernas tehnoloģijas. Tādu fokus grupu var veikt online, izmantojot mobilo telefonu vai Internetu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1231914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register