Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:934891
 
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    3
  GALVENIE UZDEVUMI    4
  SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
  PROBLĒMSITUĀCIJA    4
  MŪSU TIRGUS    4
  MŪSU KLIENTI    5
  MŪSU UZŅĒMUMS UN PIEDĀVĀJUMS    5
  MĀRKETINGA MĒRĶI    8
  MĀRKETINGA MĒRĶA GRUPA    8
  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    8
  REKLĀMAS ANALĪZE    8
  REKLĀMAS KONCEPCIJA    9
  REKLĀMAS PLĀNS    9
  KONTROLE    10
Extract

Problēmsituācija

Šobrīd uzņēmumam problēmas sagādā tas, ka potenciālie klienti neatpazīst uzņēmumu, līdz ar to tas traucē veiksmīgai uzņēmuma ieiešanai tirgū. Problēmas šobrīd sagādā arī izdevīgu sadarbības partneru atrašana.
Mūsu tirgus

Uzņēmums darbojas dažādās jomās – ražošanas, pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas, tāpēc tirgus analīze ir salīdzinoši apgrūtinoša.
Kā uzņēmumam, kas ražo keramikas izstrādājumus, iekļūšana tirgū ir apgrūtināta daudzo konkurentu dēļ. Lielākie konkurenti, kas ražo keramikas izstrādājumus ir SIA „Latvijas keramika A”, SIA”Padures keramika” un SIA „Panta”. Šiem uzņēmumiem ir salīdzinoši plašs un klientus piesaistošs sortiments. Lai apsteigtu konkurentus uzņēmumam nepieciešams izstrādāt inovatīva dizaina produktus un atrast to pārdošanai (veikalam) izdevīgu atrašanās vietu.
Lai piesaistītu vairāk patstāvīgo klientu, kā, piemēram, dažādus floristikas pakalpojumu sniedzējus, uzņēmums nedrīkst paaugstināt uzcenojumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register