Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:937177
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pētījumi parasti, tiek veikti ar vairākām metodēm. Kāds no metodes veidiem, tiek izvēlēts kā pamata veids un kāds sekundārs.
Lai izvēlētos metodi ir:
1.Jāapdomā ar kādu metodi var labāk sasniegt pētījuma mērķi;
2.Jāaprēķina budžets, kas paredzēts pētījumam. Padziļināti pētījumi ir dārgāki
3.Jāizlemj kādu metodiku izmantot: fokusa grupas, pasta aptaujas, dziļās intervijas, paneļu, tiešsaistes aptaujas vai aptaujas pa tālruni. Aptaujas pa tālruni, tiešsaistes vai pasta aptaujas sniedz lielāku rezultātu, bet telefona aptaujas ir iespējams vairāk kontrolēt.
4.Izmantojot kvalitatīvas metodes datus var ieplānot un izpētīt konkrētu iedzīvotāju skaitu.
5.Jāuzstāda pētījuma vajadzīgos parametrus: pētniecības vēlmes. (piemēram, pieļaujamā kļūda)…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1311966
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register