Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:939678
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
1.Institucionālais menedžments- tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību: pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu, mārketinga darbības plānošana
2.Finanses- atbildīgas par dažādo biznesa darbības rentabilitātes vērtējumu
3.Zinātne un pētniecība- tiecas izstrādāt jaunu produktu tehnisko pilnveidošanu
4.Piegāde- ir atbildīga par uzņēmuma apgādi ar ražošanas līdzekļiem- izejvielām, materiāliem, iekārtām utt.
5.Ražošana- ir atbildīga par noteikta produktu daudzuma ražošanu noteiktā laikā ar plānotajām izmaksām.
6.Grāmatvedība- kontrolē organizācijas izmaksas
Mārketinga ārējas vides tiešās ietekmes faktori:
1.Piegādātāji- uzņēmumi vai individuālie uzņēmēji, kuru preču un pakalpojumu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem- izejvielām, iekārtām, elektroenerģiju, kurināmo utt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register