Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:939828
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tirgzinība jeb mārketings ir ekonomikas zinātnes apakšnozare. Savā veidā tā ir tikai teorija. Tirgvedība ir praktiskās darbības produktu virzīšanai tirgū, sadzīvē to dēvē arī par mārketingu vai arī biežāk „mārketinga trikiem”. Mārketings savā būtībā ir sociālais process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju noskaidrošanu virzot tās uz konkrētu produktu vai pakalpojumu pusi, tā cenšoties šos produktus un pakalpojumus pārdot. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai. Mārketings sevī ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Mārketings savā būtībā ir arī saistīts ar patērētāju esošo un iespējamo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību. Mārketings sevī ietver visai daudz un visu aptvert ir visai sarežģīti, tomēr pēc manam domām galvenais tajā ir tieši vēlme pārdot un jo vairāk, jo labāk. Mārketings sastāv arī no vairākām specializētām disciplīnām, piemēram, stratēģiskā vadība, sabiedriskās attiecības, reklāma un Zīmolvedība, tirgus izpēte, starptautiskais mārketings, tiešais mārketings, datubāzu mārketings, pasākumu organizēšana, mārketings meklēšanas serveros u.c. tās ir galvenās mārketinga ievirzes, kuras savā veidā ļauj arī izprast mārketinga būtību un jēgu. Mārketinga galvenais uzdevums tomēr ir un paliek palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu maksimāli lielu peļņu. Vēl mārketingu var definēt kā veidu kādā vadīt biznesu. Runājot par mārketingu var apgalvot, ka tas ir visaptverošs. Mārketings tā ir jebkura darbība, kuru kāds veic, lai pārdotu savus produktus un pakalpojumus. Var apgalvot, ka mārketinga mērķis nav apmuļķot potenciālo patērētāju, bet gan iesaistīt tos produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību. Lai vispār varētu nodarboties ar mārketingu galvenais ir uzreiz apzināties un saprast, ko tieši pārdod un kas varētu būt pieskaitāms pie konkrētā produkta vai pakalpojuma mērķauditorijas. No tā arī izriet mārketinga uzdevums izprast potenciālo patērētāju vēlmes un vajadzības un parādīt to. Ka tieši jūsu ražotais produkts spēj kādu no tām apmierināt, kas arī saistās ar vēlmi gūt lielāku pelņu, jo ja vēlēsies gūt maksimāli lielu peļņu, tad arī centīsies izpatikt potenciālajiem klientiem un piedāvāt viņiem noderīgas un vajadzīgas preces tajā pašā laikā neaizmirstot par kvalitāti un cenu.
Reklāma, kā jau iepriekš minēts ir cieši saistīta ar mārketingu, tā savā veidā ir mārketinga pasākums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register