Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943348
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Firmas mārketinga - mix analīze.
Analizēt klientu kā mārketinga mikrovides faktoru
Analizēt vienu mārketinga mikrovides faktoru pēc izvēles.
Analizēt vienu mārketinga makrovides faktoru pēc izvēles.

Galvenās kompānijas vērtības:
MAXIMA Latvija ir uz klientu jeb pircēju orientēts uzņēmums, kura pamatuzdevums ir piedāvāt visā veikalu tīklā vislabāko kvalitātes un cenu attiecību.
MAXIMA Latvija par svarīgākajiem biznesa principiem uzskata godprātīgas attiecības ar partneriem.
MAXIMA Latvija korporatīvā pamatvērtība ir progresīvas motivācijas sistēmas darbiniekiem, ko papildina uzņēmuma sociāli atbildīga attieksme pret visiem strādājošajiem.

Misija
Sniegt maksimālu labumu vietējiem iedzīvotājiem, apmierināt viņu ikdienas vajadzības pēc plaša patēriņa produktiem.
Vīzija
Uzņēmums ir mazumtirdzniecības līderis uzņēmuma darbības robežās – katrā valstī, valsts reģionā, pilsētā vai ielā.

Latvijā strādā visu triju veidu veikali: MAXIMA X, MAXIMA XX un MAXIMA XXX.
MAXIMA Latvijā šobrīd pieder apmēram 21 % no mazumtirdzniecības preču tirgus.
Katru dienu MAXIMA veikalos Latvijā iepērkas vairāk nekā 270 tūkstoši pircēju.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register