Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945696
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

1. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze.
1.prese.
Prese ir pirmais pēc vajadzības reklāmas masu mediju izplatīšanas līdzeklis, kas prasa nelielus kapitālieguldījumus. No visām reklāmas izplatīšanas līdzekļiem to visvairāk izvēlē, tā ļauj ar augstu precizitātes pakāpi vērsties pie vajadzīgas auditorijas, jo jebkurš lasītājs, jebkurš potenciālais patērētājs atradīs publikāciju, kas domāta tieši viņam. [2., 57.]
Nacionālie ikdienas laikraksti. Ikdienas nacionālā prese piesaista noteiktu lasītāju auditoriju. Savukārt šādi izdevumi pārcieš stipru konkurences spiedienu masu medijos (pirmkārt, no televīzijas). Tas pieved pie pārdošanas pazemināšanās un pie grūtībām ar finansēšanu.
Reģionālie ikdienas laikraksti. Avīzes ar lokālo izplatīšanu, kurām nav konkurentu savā reģionā. Šiem laikrakstiem ir daudzskaitliska un stabila auditorija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register