Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948213
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Amerikāņu reklāmas attīstība no 1709. gada pirmās maksas reklāmas līdz sešdesmitajiem gadiem    3
2.  Sešdesmito gadu amerikāņu reklāmas būtība    5
3.  „Radošās Revolūcijas” (”Creative Revolution”) „Lielā ideja” (”Big Idea”)    6
4.  Amerikas Savienoto Valstu sabiedrība sešdesmitajos gados    7
5.  Sievietes loma Amerikas Savienotajās Valstīs sešdesmitajos gados    8
5.1.  Sievietes loma sešdesmito gadu reklāmu industrijā    9
6.  Sieviešu tēla reprezentācija amerikāņu reklāmās    10
6.1.  Tabakas industrijas pievēršanās sievietēm    10
6.2.  Sieviešu modes tendenču atspoguļojums reklāmās    11
6.3.  „Maidenform’s Dream - Y” reklāmas kampaņa    12
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
  Pielikumi    15
Extract

5.3. „Maidenform’s Dream – Y” reklāmas kampaņa
Viena no veiksmīgākajām reklāmas kampaņām, kas ilga 20 gadus laika posmā no 1949. līdz 1969. gadam, 1966. gadā izvēlējās veiksmīgu pavasara stratēģiju, kas bija viena no visplašāk promotētajām Dreamliner Bra „Dream” kampaņas sastāvdaļām. Tās ietvaros, sievietes tika attēlotas krūšturos, sapņojot par eksotiskām vietām, jautrām situācijām, kreatīviem kontekstiem un citiem nestandarta apstākļiem, kurus vizualizēja reklāmās. (skat. 13. att.) Tā nebija pirmā reize, kad sievietes reklāmās tika attēlotas krūšturos, taču šīs kampaņas ietvaros, pirmo reizi sieviešu krūtis tika izceltas tā, it kā sieviete ar tām, varētu teikt, lielītos. Šīs reklāmas kampaņas sauklis bija „Es sapņoju, ka esmu ........ manā Maidenform krūšturī” („I dreamed I ... in my Maidenform bra”), kur daudzpunktes vietā katrā reklāmā tika ievietots teksts ar norādi – kas vai kur sieviete Maidenform krūšturī vēlētos būt, ko vizuāli papildināja tam atbilstošs reklāmas fons. Piemēram, 12. attēlā (skat. 12. att.) redzama šīs kampaņas viena no reklāmām, kurā sieviete ir apburoša, seksīga blondīne. Viņa atrodas boksa ringā, kas ir ļoti netipiska vieta daiļā dzimuma kārtas pārstāvei un, protams, mugurā ir Maidenform krūšturis. Tieši šādas „Maidenform’s Dream – Y” kampaņā realizētās idejas padarīja to par vienu no veiksmīgākajām reklāmas kampaņām reklāmas industrijas vēsturē.42
Šīs reklāmas kampaņas 1966. gada pavasara kolekcija intensīvi tika reklamēta ne tikai glancētajos modes žurnālos, bet arī televīzijā, kurā attēloja sievietes gan krūšturos, gan zeķturos, sasniedzot lielas auditorijas un, tādējādi, gūstot lielu peļņu. Sešdesmito gadu beigās, 1969. gadā „Dream” kampaņa, kas mūsdienās tiek uzskatīta par vienu no veiksmīgākajām reklāmas industrijā, noslēdzās, aiz sevis atstājot drosmīgas, seksīgas, pārliecinošas un sapņainas sievietes tēlu.

Secinājumi
Viennozīmīgi sešdesmitie gadi ASV bija revolucionāri reklāmas industrijā, jo notika milzīgas pārmaiņas, kas saistāmas ar jaunas sabiedrības izveidošanos. Sievietes kā sabiedrības daļa kardināli mainījās, kas lika mainīt savus darbības virzienus un principus arī reklāmas industrijai. Sieviešu aktīvā feminisma kustība, kas izpaudās savas sociālās lomas maiņas nepieciešamībā, lika mainīt sabiedrībai viedokli par sievieti. To pamanīja arī Phillip Morris kompānija, un pirmo reizi vēsturē tika radītas tikai sievietei domātas cigaretes. Jaunās modes tendences izcēla sievietes figūru, padarīja viņu seksīgāku, skaistāku, pārliecinošāku un drosmīgāku. „Maidenform’s Dream” kampaņa savās reklāmās sievieti padarīju par lielu sapņotāju un apburošu būtni. Sešdesmitajos gados sievietes nevarēja ietekmēt ar tādām pašām reklāmām un tādiem pašiem vēstījumiem, kas spēja viņas motivēt pirms vairākiem gadiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1245608
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register