Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949672
 
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Pircēju rīcību ietekmējošie faktori    8
1.1.  Ekonomiskie faktori    8
1.2  .Apkārtējās vides ietekme    12
1.2.1.  Sociālie faktori    13
1.2.2.  Kultūras faktori    15
1.2.3.  Ģimene    17
1.3.  Pircēja psiholoģiskie faktori    19
1.4.  Laika faktors    22
2.  Pakalpojuma būtība un tūrisma pakalpojumu attīstības tendences Latvijā    25
2.1.  Pakalpojuma būtība    25
2.2.  Tūrisma pakalpojumi un to attīstības tendences    28
3.  Viesu mājas „Draugu nams” darbības raksturojums    34
3.1.  Viesu mājas uzņēmējdarbības mērķis un uzdevumi    34
3.2.  Viesu mājas pakalpojumu raksturojums un SVID analīze    35
4.  Pētījums par viesu mājas „Draugu nams” potenciālo pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem    41
4.1.  Pētījuma metodes    41
4.2.  Potenciālo klientu aptaujas rezultātu apkopojums    44
4.3.  Ekspertu intervijas rezultāti    56
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Extract

Pieaugot izpratnei par pircēja noteicošo lomu piesātinātas konkurences tirgus attiecībās, uzņēmumu vadītāji saprot, ka zināšanas par pircēju, viņa vajadzībām, vēlmēm un interesēm ir uzņēmējdarbības panākumu faktors. Pircēja uzvedība no ekonomikas perspektīvas ir nozīmīga, jo palīdz saprast un modelēt pircēju pieprasījumu, zīmolu izvēli, kā arī novērtēt ieguldījumu efektivitāti mārketingā, un tādējādi palīdz labāk paredzēt zīmolu un uzņēmumu panākumus .
Latvijas lauku tūrisma attīstības mērķprogrammā ir izmantota šāda lauku tūrisma definīcija: lauku tūrisms - tūrisma veids, kas ietver kā atpūtas, tā izziņas tūrisma elementus un norisinās lauku teritorijās un balstās uz maziem vai vidējiem uzņēmumiem. Lauku tūrisma produkts ir jebkura prece, maksas vai bezmaksas pakalpojums, produkcija, cilvēka darbības radītās bagātības, vērtības un apstākļi vai to kopums, kam piemīt reāla patēriņa vērtība un kurus tūrisma un citu tautsaimniecības nozaru uzņēmumi un organizācijas ražo, izveido vai pielāgo tūristu interešu un vajadzību apmierināšanai.
Latvijas lauku tūrisma produkta pamatelements ir nakšņošana nelielās naktsmītnēs, kas atrodas lauku teritorijās vai mazpilsētās. Šīs naktsmītnes visbiežāk ir ģimenes uzņēmumi, kam lauku tūrisms ir vai nu pamatnodarbošanās, vai papildus ienākumu avots lauksaimniecībai.
Lauku tūrisma mītnes ir viesnīcas, viesu mājas, zemnieku mājas, lauku un ciemata mājas, kempingi, brīvdienu mājas lauku apvidos un mazpilsētās, kuras uzņem tūristus.
Arvien nozīmīgāku vietu arī Latvijas valstī tautsaimniecības attīstībā ieņem pakalpojumu nozare, kurā ietilpst tūrisms. Ja papildus ienākošajam tūrismam ņemam vērā arī vietējo tūrismu, ir iespējams, ka tūrisms laukos jau šodien ieņem nozīmīgāku vietu kā lauksaimniecība. Lai gan lauku tūrisms tiek uzskatīts par zema ienākuma un peļņas produktu, tomēr tā ekonomiskā loma laukos ir nozīmīga – tiek radītas jaunas darba vietas, saglabāti cilvēku resursi - apturēta migrācija uz lielajām pilsētām, saglabāta lauku ainava, tiek stimulēts saimniecībā saražotās produkcijas noiets, palielināts pamat- vai papildienākums lauku uzņēmējiem, vienlaicīgi palielināti ienākumi vietējās pašvaldības budžetā. Nereti tūrisms tiek uzskatīts par vienīgo ekonomisko risinājumu mazāk attīstītajos lauku rajonos.
Pircēju rīcība - tā praktiski ir vairāk vai mazāk atkārtojošos lēmumu pieņemšana, lai izvēlētos kādu preci vai pakalpojumu. Sava dzīves cikla laikā pircējs nosaka pirkšanas ciklus dažādiem produktiem. Tādā veidā pirkumu veikšanā ieviešas atkārtošanās elements. Tātad, ja mēs gribam nofiksēt visus svarīgākos šo procesu ietekmējošos faktorus, ir jāizveido tāda teorija, kas atspoguļo pircēju rīcības dinamiku ar to ietekmējošiem faktoriem.
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties viesu māju „Draugu nams”, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register