Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952653
 
Evaluation:
Published: 24.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  REKLĀMAS VĒSTURE    5
2.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    7
2.1.  Reklāmas definīcija    7
2.2.  Reklāmas būtība    9
3.  REKLĀMAS MĒRĶI, MĒRĶAUDITORIJA UN IETEKME    13
3.1.  Reklāmas mērķi un to sasniegšanas nosacījumi    13
3.2.  Reklāmas mērķauditorija    15
3.3.  Reklāmas faktoru ietekme    16
4.  REKLĀMA UN ĒTIKA    18
5.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS VEIDI    20
5.1.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    20
5.2.  Reklāma radio    22
5.3.  Televīzijas reklāma    23
5.4.  Vides reklāma    24
6.  UZŅĒMUMA „ SIDONAS ” RAKSTUROJUMS    26
6.1.  Firmas veikala Kuldīgā raksturojums un reklāmas veidi    27
6.1.1.  Veikala „Sidonas” raksturojums    27
6.1.2.  Veikalā izmantotie reklāmas veidi    27
7.  APTAUJA PAR PIRCĒJU ATTIEKSMI PRET REKLĀMU    32
7.1.  Aptaujas norise    32
7.2.  Aptaujas rezultāti un analīze    32
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Extract

Mūsdienās grūti iedomāties preci, kas netiktu reklamēta. Reklāmas sastopamas praktiski it visur – televīzijā, radio, laikrakstos, veikalos, pat uz ielas un afišu stabiem. Var apgalvot, ka reklāmas mūs pavada ik uz soļa. Iespējams, tās ne vienmēr priecē potenciālos pircējus, taču tām sabiedrībā ir ļoti liela nozīme un noteikts mērķis. Tā sniedz informāciju par preci vai pakalpojumu, tādējādi iepazīstinot iespējamos pircējus ar iegādājamo preci vai pakalpojumu un pārliecinot šīs preces iegādāties. Turklāt bez reklāmām nebūtu iespējams uzzināt par visjaunākajām precēm, inovācijām sabiedrībā un citām noderīgām lietām.
Varētu šķist, ka reklāma ir kas ļoti pašsaprotams un ka tā pastāv pati par sevi, taču patiesībā tā ir jau tirgus instruments, kas sabiedrībā tiek lietots jau ļoti sen. Kā jau minēts, tās pamatā ir informācijas sniegšana. Pircējam tad ir jāizšķiras – iegādāties vai neiegādāties preci, izmantot vai neizmantot piedāvātos pakalpojums. Tātad rezultātā reklāma pārliecina vai, ja reklāma nav bijusi veiksmīga, nepārliecina pircēju.
Uzņēmēji izmanto dažādus reklāmas veidus un vietas. Viena no reklāmas izstādīšanas vietām, kas visefektīvāk uzrunā pircēju, ir pati tirdzniecības vieta – šajā gadījumā veikals. Tādēļ par šī darba autore ir izvirzījusi darba mērķi tieši attiecībā uz reklāmas nozīmi veikalā.
Darba mērķis: noskaidrot reklāmas ietekmi uz pircējiem sieviešu apģērbu veikalā „Sidonas”. Šāds darba mērķis tika izvirzīts tādēļ, ka ik dienas strādājot veikalā, darba autore izdarījusi vairākus novērojumus attiecībā uz reklāmas ietekmi.
Darba ietvaros tika izvirzīti arī darba uzdevumi:
1. Noskaidrot reklāmas būtību un īsumā aprakstīt tās attīstības vēsturi;
2. Noskaidrot kā reklāma ietekmē uzņēmējdarbību un sabiedrību;
3. Noskaidrot kādi ir reklāmas izplatīšanas veidi;
4. Izpētīt pircēju rīcību un to uztveri par reklāmas ietekmi veikalā Sidonas;
5. Veikt un analizēt pircēju aptauju par attieksmi pret reklāmu.
6. Izdarīt secinājumus un sniegt ieteikumus reklāmas un uzņēmējdarbības veicināšanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1242269
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register