Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956442
 
Evaluation:
Published: 20.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Viesnīcu un viesnīcu pakalpojumu analīze un klasifikācija    4
1.1.  Viesnīcu un to sniegto pakalpojumu klasifikācija    4
1.2.  Viesnīcu organizācija    8
1.3.  Viesnīcas un tās sniegto pakalpojumu kvalitāte    10
2.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ klasifikācija    14
2.1.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ vēsture    14
2.2.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ klasifikācija    14
2.3.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ organizācija    16
3.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ un tās sniegto paklpojumu analīze    17
3.1.  Viesnīcas ‘’Rīga’’ sniegto pakalpojumu analīze ar viesu anketēšanas metodi    19
  Secinājumi un ieteikumi    27
  Literatūras saraksts    29
  Pielikums    31
Extract

Secinājumi un ieteikumi
Veidojot pētījumu par viesnīcas ‘’Rīga’’ pakalpojumu kvalitāti, darba autors secina, ka šī viesnīca ieņem nozīmīgu vietu Latvijas viesnīcu un tūrisma nozarēs. Viesnīcas atrašanās Rīgas centrā, lielā, greznā ēka un tās senā vēsture padara to par pievilcīgu viesnīcu ceļotāju acīs, taču, uzturoties kādu laiku viesnīcā un iepazīstoties ar tās iekšieni, nākas nedaudz vilties, jo tās vizuālais tēls nav ne tuvu tik skaists, kā tas varētu likties pēc viesnīcas interneta lapas un bildēm. Apskatot viesnīcas telpas, kā arī pēc darbinieku teiktā secinot, viesnīcai noteikti nepieciešams ir ieguldīt lielus līdzekļus viesnīcas telpu, interjera un aprīkojuma vizuālajam un tehniskajam remontam un atjaunošanai, jo šobrīdējais stāvoklis rada iespaidu, ka ēka un viss tajā esošais ir nolietots un novecojis. Autors uzskata, ka viesnīcas īpašniekam un/vai vadībai ir nepieciešams vai nu pašiem rast līdzekļus, vai arī piesaistīt investprus, kuri būtu gatavi ieguldīt viesnīcas atjaunošanā un izaugsmē, jo šobrīd viesnīcas potenciāls netiek ne tuvu izmantots.
Arī viesnīcas mārketinga un plānošanas darbieniekiem vajadzētu pielikt lielākus centienus viesnīcas attīstībai, jo autors konstatē, ka viesnīcā ir daudz neizmantotu telpu, kurās varētu ierīkot jaunus pakalpojumus, kuri piesaistītu klientus, paplašināt viesnīcā jau sniegtos pakalpojumus, piemēram, restorānu, lai gūtu lielākus ienākumus, vai arī izīrētu telpas kādam pakalpojumu sfēras uzņēmumam, kurš gan nestu peļņnu ar īres maksu, gan piesaistītu klientus viesnīcai ar sevis piedāvātajiem paklpojumiem.
Autors pēc viesu aptaujāšanas secina, ka viesnīcā piedāvātie pakalpojumi, kā sauna, restorāns, bārs u.c. ir ļoti nepopulāri klientu starpā. Atbildīgajām struktūrvienībām nepieciešams popularizēt viesnīcā piedāvātos papildu pakalpojumus, lai veicinātu tās peļņu. Tiek piedāvāti dažādi piedāvājumi viesnīcas interneta lapā, taču, ieejot viesnīcā, par pieejamo pakalpojumu klātbūtni grūti noprast, kas norāda uz darbinieku kompetences trūkumu.
Viesnīcas organizatoriskā struktūra, pēc darba autora domām, ir atbilstoša uzņēmumam, taču manāma ir darbinieku neapmierinātība ar darba apstākļiem. Komunicējot un iztaujājot nodaļu darbiniekus, autors secina, ka uzņēmuma vadība reti izrāda interesi par darbinieku problēmām un vēlmēm, kā arī retās darbinieku sapulces un apmācības rada darbiniekos izklaidību, kas nāk par sliktu viņu sniegto pakalpojumu kvalitātei.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register