Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956899
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana: mārketinga informācijas veidi.
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzētai informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.1
MIS izvietoti mārketinga vides elementi, kuri interesē uzņēmumu, galvenās apakšsistēmas ienākošās informācijas apstrādei, analīzei un izpētei, vadīšanas funkcijas, kas veicamas, pamatojoties uz šo informāciju. Visi bloki savstarpēji saistīti ar pieņemamo lēmumu un komunikāciju palīdzību.
Mārketinga informācijas veidi
Iekšējā informācija
Katram uzņēmumam nepieciešama iekšējā informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem radītājiem.
Galvenais uzdevums ir ātri un precīzi apstrādāt šos dokumentus. Tāpēc tiek izmantoti datori.
Tieši datoru lietošana dod iespēju izveidot efektīvas iekšējas informācijas sistēmas. Informācijai jābūt orientētai uz konkrētu lietotāju.
Ir vajadzīga informācija par tirgus piesātinātības pakāpi, par realizācijas plāniem. Tieši tādas informācijas ieguve jāplāno, ieviešot lēmumu pieņemšanai paredzētu MIS.
Intelektuālā informācija
Ņemot vērā sarežģīto mārketinga ārējo vidi, uzņēmumam nepietiek tikai ar iekšējo informāciju. Ir jāvāc un jāapstrādā arī ārējā jeb intelektuālā mārketinga informācija.
Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem.2

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1138604
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register