Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958225
 
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa ideja    2
2.  Uzņēmuma apraksts, tā priekšrocības un trūkumi    3
3.  Uzņēmuma mārketinga mērķu un uzdevumu noteikšana    4
4.  Uzņēmuma vides raksturojums    5
4.1.  Uzņēmuma mikrovides raksturojums    5
4.2.  Uzņēmuma makrovides faktoru analīze    7
5.  Tirgus informācijas savākšana un apkopošana    9
6.  Tirgus segmentēšana    17
6.1.  Patērētāju vajadzību raksturojums    17
6.2.  Mērķa tirgus noteikšana un raksturojums    17
7.  Produkta raksturojums    18
7.1.  Izvēlētā produkta klasifikācija    18
7.2.  Produkta izvēles kritēriji    18
7.3.  Preču kataloga izveide    20
7.4.  Preces iesaiņojums un apkalpošanas serviss    31
7.5.  Produkta marka    32
7.6.  Stratēģija produkta virzīšanai tirgū    32
8.  Uzņēmuma konkurentu noskaidrošana un analīze    34
9.  Produkta cenas noteikšana    36
9.1.  Pašdarināto rotaslietu un suvenīru cenu ietekmējošo faktoru noteikšana    36
9.2.  Mērķu formulēšana attiecībā uz produkta cenu un cenas noteikšanas metodes izvēle    37
9.3.  Galīgās cenas noteikšana, pamatojoties uz uzņēmuma izmaksām    38
9.4.  Cenu startēģiju izstrādāšana    39
Extract

5. Tirgus informācijas savākšana un apkopošana
Mūsu veiktajā anketēšanā tika aptaujāti 30 respondenti no Valsts Priekuļu lauksaimniecības tehnikuma. Anketēšanas mērķis bija noskaidrot kā uzņēmumam piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu.
1. jautājumā centāmies noskaidrot cik reizes mēnesī katrs respondents iegādājas jaunas rotaslietas vai aksesuārus. 14 respondenti jeb 46,67% no visiem 30 aptaujas dalībniekiem atklāja, ka iegādājas jaunas rotaslietas un aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 8 respondenti jeb 26,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. 5 respondentes jeb 33,33% no 15 aptaujas dalībniecēm aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondente jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 4 respondentes jeb 26,67% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 5 respondentes jeb 33,33% izvēlējās atbildi “cits variants”. No 15 vīriešiem, kuri piedalījās aptaujā, 9 respondenti jeb 60% atbildēja, ka iegādājas jaunus aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondents jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 13,33% jau biežāk – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 3 respondenti jeb 20% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 15 – 20 gadiem tika aptaujāti 24 cilvēki. 12 respondenti jeb 50% jaunus aksesuārus iegādājas tikai 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 8,33% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 25% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet tikai 4 respondenti jeb 16,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 20 – 30 gadiem tika aptaujāts viens respondents. Viņš atzinās, ka jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī. Savukārt vecuma grupā no 30 gadiem un vairāk tika aptaujāti 5 cilvēki. 1 respondents jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, neviens respondents neiegādājas jaunus aksesuārus 2 – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 4 respondenti jeb 80% izvēlējās atbildi „cits variants”. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1320112
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register