Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958274
 
Evaluation:
Published: 30.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga kopējās darbības mērķi
Uzņēmuma kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde, kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus un pakalpojumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc telekomunikāciju risinājumiem.
Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par uzņēmuma principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot uzņēmuma informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta un izsmeļoša informācija ir visa pamatā, lai pieņemtu pareizus lēmumus.
Parasti tiek izdalīti četri galvenie mārketinga elementi jeb četri P (4P):
Product (produkts); Price (cena); Place (vieta, sadales kanāli); Promotion (preces virzīšana tirgū vai preces pārdošanas veicināšana).
Produkta mērķi:
• jaunu nepieciešamu produktu un pakalpojumu izstrādāšana;
• esošo produktu un pakalpojumu uzlabošana;
• produktu un pakalpojumu pārdošanas veicināšana;
Mērķis ir sasniedzams, ja tiek sagatavota informācija par pārdošanas rezultātiem, par pārdošanas potenciālu, pārdošanas aktivitāšu un kampaņu rīkošana, projektu ierosināšana. Uzņēmumam ir jānodrošina piedāvāto pakalpojumu augstu kvalitāti un jāsniedz ticamu informāciju par pakalpojumiem un precēm, it īpaši šodienas agresīvas konkurences un reklāmas apstākļos.
Cenas mērķi:
• radīt konkurētspējīgu cenu atbilstošajā patērētāju tirgus segmentā;
Uzņēmums mērķa sasniegšanai piedāvā augstās kvalitātes pakalpojumus, par kuriem patērētāji ir gatavi maksāt un tas savukārt nes uzņēmumam peļņu, kā arī uzņēmums, nosakot produktam cenu, balstās uz ilgtermiņa periodu, lai šodienas mērenā cena tuvākajā laikā nestu peļņu. Nav noslēpums, ka LMT nav lētākais mobilo sakaru operators, tomēr piedāvāta pakalpojumu kvalitāte ir augstāka, nekā konkurentiem, tāpēc patērētāji ir gatavi nedaudz pārmaksāt, zinot, ka viņiem nepazudīs savienojums svarīgas sarunas laikā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register