Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958520
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Iekšējās vides raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Produkta apraksts    5
1.3.  Esošā tirgus daļa    6
1.4.  Uzņēmuma visaptverošie mārketinga mērķi, stratēģijas un resursi    6
2.  Ārējā vide    8
2.1.  Makrovides faktori    8
2.1.1.  Apkārtējās vides un klimatiskie faktori    8
2.1.2.  Ekonomiskie faktori    9
2.1.3.  Politiski tiesiskais faktors    9
2.1.4.  Sociālie kultūras faktori    10
2.1.5.  Demogrāfiskais faktors    11
2.1.6.  Zinātniski tehniskais faktors    12
2.2.  Pieprasījums    12
2.2.1.  Tirgus raksturojums    12
2.2.2.  Segmentēšana    13
2.2.2.1.  Ģeogrāfiskas pazīmes    14
2.2.2.2.  Demogrāfiskās pazīmes    15
2.2.2.3.  Sociāli ekonomiskais pazīmes    15
2.2.3.  Patērētāju raksturojums    16
2.3.  Konkurentu analīze    18
2.4.  Starpnieki    22
3.  Situācijas analīze — Svid novērtējums SIA „Ūdens apgāds” dzeramajam ūdenim    24
3.1.  Stiprās puses    24
3.2.  Vājās puses    24
3.3.  Iespējas    25
3.4.  Draudi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Kursa darba tēma ir „Tirgus izpēte SIA „Ūdens apgāds” produktam”.
Šis temats tika izvēlēts, tāpēc, ka visā pasaulē liela problēma ir tīrs dzeramais ūdens, arī Latvijā dzeramais ūdens ir liela problēma, jo ir piesātināts ar dzelzi un kalciju. Šis uzņēmums tika izvēlēts tāpēc, ka viņš ir viens no lielākajiem dzeramā ūdens ražotājiem Latvijā, pirmais Latvijas uzņēmums, kas sāka ražot dzeramo ūdeni Latvijā. Kā pastiprinošs faktors tēmas izvēlei bija arī tas, ka šis uzņēmums autoriem ir labi pazīstams.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot mārketinga plānu SIA VENDEN. Vadoties no kvalifikācijas darba izvirzītā mērķa tika noteikti sekojoši uzdevumi:
Apskatīt uzņēmuma iekšējo vidi un ārējo vidi, lai noteiktu uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudus;
Noteikt mārketinga mērķus, stratēģiju un resursus;
Segmentēt tirgu;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus produkta tirgum SIA „Ūdens apgāds”

Lai veiktu šos augstākminētos uzdevumus, nepieciešams izmantot daudz un dažādus pētījumus.
Izstrādājot šo darbu tika izmantoti dažādi literatūras avoti, kā, piemēram, vispārējā un speciālā literatūra, kā arī tika izmantotā uzņēmumā nepublicētā informācija un interneta avoti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1193486
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register