Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:960004
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Interneta reklāmas būtība    4
  Interneta reklāmas novērtējums    7
  Secinājumi    10.lpp.
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    11
Extract

Secinājumi
• Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
• Reklāmas izplatīšanas līdzekli ir ļoti dažādi. Viens no tiem ir internets.
• Internets ir jaunākais no masu informācijas izplatīšanas līdzekļiem.
• Šodien internetu var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli.
• Speciālisti sāk apzināties, ka internets ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt kārdinošo un grūti sasniedzamo auditoriju.
• Laba stratēģija un efektīvs radošs izpildījums ir būtiskas sastāvdaļas, lai interneta reklāma varētu parādīt patieso jaudu un sniegt maksimālu efektu.
• Interneta mārketinga mērķiem ir jāsaskan ar kompānijas komunikāciju mērķiem, paredzētajiem vēstījumiem, mērķauditoriju, vēlamo reakciju un termiņu, līdz kuram jānotiek reakcijai.
• Pastāv dažādi interneta reklāmas veidi: banneri, video reklāma, teksta saites un citi.
• Par interneta reklāmas pieprasījuma pieaugumu liecina gan regulāri apkopotie pasaules tirgus dati, gan arī pats reklāmas pieaugums, kuru var konstatēt, atverot jebkuru portālu.
• Arvien vairāk tiek domāts par to, kā ievērot gan lietotāju, gan reklāmas devēju intereses, izvairoties no agresīviem reklāmas formātiem.
• Jau patlaban pieejamie tehniskie risinājumi ļauj apgalvot, ka internetā iespējams realizēt visplašākās radošās ieceres.
• Latvijas aktīvo interneta lietotāju skaits ir pārkāpis viena miljona robežu un ikdienu internetam pievēršas jauna auditorija, kas strādā, pērk preces, meklē pakalpojumu informāciju. Tas, savukārt, veicina interneta reklāmas aktivitāšu daudzumu un efektivitāti.
• Latvijā reklāma internetā bieži tiek uzskatīta par sekundāru atbalstu kampaņās, ne primāro.
• Interneta reklāmas priekšrocības ir skaidri redzamas, tāpēc nav šaubu par to, ka nākotnē Latvijā interneta reklāma saņems ļoti svarīgu lomu reklāmas nozarē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1232299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register