Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:965986
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma kā mārketinga komunikāciju veids    4
1.1.  Reklāmas mērķi    8
1.2.  Interneta mārketings    9
1.3.  Reklāmas kampaņas    10
1.4.  Reklāmas veidošana    11
1.5.  Reklāmas nepilnības    11
2.  Reklāma un tās veidošana Latvijas viesnīcās    12
2.1.  Day & Night Hotel Bauska    15
2.2.  Viesnīca Vidzeme    17
2.3.  Viesnīca Monika Centrum Hotels    19
2.4.  Reklāmu atšķirību salīdzinājums    21
3.  Reklāmas pilnveidošanas iespējas 3 Latvijas viesnīcās    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Literatūras saraksts    27
Extract

Autora izvēlētais temats ir aktuāls, jo reklāma ir viens no svarīgākajiem mārketinga pasākumiem, lai sasniegtu uzņēmējdarbības mērķus. Tēmu autors izvēlējās pamatojoties uz pieņēmumu, ka neizmantojot reklāmu mūsdienās uzņēmumi pastāvēt nevar. Ikvienā nozarē strādājošiem uzņēmumiem rodas nepieciešamība nodot informāciju saviem potenciālajiem pircējiem. Šo vajadzību arī apmierina reklāma. Mūsdienās reklāmas aktualitāte vairs neizraisa šaubas, jo tai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā un reklāma ir ekonomikas nozīmīga daļa. Tā kā reklāmai jābūt spējīgai veikt nozīmīgus tirgus uzdevumus, tad tai ir jābalstās uz dažādiem tirgus jēdzieniem un kategorijām, no kuriem viens ir mārketings. Pretējā gadījumā, reklāmu potenciālie pircēji nesadzirdēs.
Ar katru gadu Latvijā un pasaulē palielinās viesnīcu skaits, kas rada nopietnu konkurenci viesnīcu pakalpojumu tirgū un rosina viesnīcu menedžerus un reklāmas aģentūras meklēt arvien jaunus mārketinga paņēmienus.
Autora darba mērķis – izpētīt un raksturot reklāmu un tās veidošanas atšķirības Latvijas 2, 3 un 4 zvaigžņu viesnīcās. Autors izvēlējās izpētīt trīs Latvijas viesnīcas ar dažādām atrašanās vietām un lielumu: 2 zvaigžņu viesnīcu Vidzeme, 3 zvaigžņu viesnīcu Day & Night Hotel Bauska un 4 zvaigžņu viesnīcu Monika Centrum Hotels.
Darba uzdevumi – izpētīt un raksturot reklāmu un tās veidošanu, izpētīt un salīdzināt reklāmu atšķirības Latvijas 2, 3 un 4 zvaigžņu viesnīcās, izpetīt un raksturot pilnveidošanas iespējas reklāmai šīm viesnīcām, apkopot secinājumus un izteikt priekšlikumus. Darba veikšanai autors izmantoja mācību materiālus, EBSCO datu bāzi, interneta resursus un viesnīcu brošūras kā arī reklāmas izdevumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1134568
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register