Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966832
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Attieksmes pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo reklāmu kampaņās teorētisks apskats    5
1.1.  Attieksme    6
1.1.1.  Attieksmes veidošana un tās maiņa    6
1.1.2.  Attieksmes ietekme uz rīcību    7
1.2.  Reklāmas būtība    8
1.2.1.  Reklāmas mērķi un funkcijas    9
1.2.2.  Reklāmas vēstījuma veidošanas principi    10
1.2.3.  Reklāmas vizuālie elementi    11
1.3.  Vardarbības elementi un to izmantošana reklāmā    12
1.4.  Sociālā reklāma un sociālo reklāmu kampaņas    13
1.5.  CSDD un tās sociālo reklāmu kampaņas    14
2.  Sieviešu un vīriešu attieksmes pret vardarbības elementu izmantošanu CSDD sociālo reklāmu kampaņās empīrisks pētījums    19
2.1.  Pētījuma norises apskats    19
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    20
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums Nr. 1. Fokusgrupas intervijas jautājumi    32
  Pielikums Nr. 2. Intervijas atšifrējums    33
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Pētījuma gaitā autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1. CSDD ir valsts akciju sabiedrība, kas saskaņā ar Ceļu satiksmes likumu un Statūtiem nodarbojas ar transportlīdzekļu reģistrāciju, autovadītāju kvalifikācijas eksāmenu pieņemšanu un vadītāja apliecību izsniegšanu, tehniskās apskates nodrošināšanu, veic ceļu drošības auditu un vispārēju pārraudzību, kā arī veido un uztur transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistru, informē un izglīto ceļu satiksmes dalībniekus. Ik gadus CSDD rīko vērienīgas sociālās kampaņas ar mērķi pievērst sabiedrības uzmanību šokējošajai situācijai – ārkārtīgi lielajam ceļu satiksmes pārkāpumu un negadījumu skaitam.
2. No līdzšinējām CSDD reklāmas kampaņām visvairāk uzmanību piesaistījušas kampaņas „No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze. Nebrauc dzēris!”, „Skaties divreiz! DIVREIZ!” kā arī citas pirms Līgo un Jāņu kampaņas.
3. Reklāmās izmantotie vardarbības elementi pievērš uzmanību, tomēr ir nepatīkami, lielākoties izraisa nepatīkamas emocijas, līdz ar to bieži vien ir par iemeslu tam, ka respondenti nevēlas skatīties un novēršas no šādām reklāmām.
4. Reklāmās izmantotie vardarbības elementi nereti raisa nepatīkamas asociācijas ar notikušiem negadījumiem tuvinieku un paziņu lokā.
5. Kā galvenie uzmanību piesaistošie elementi redzētajos reklāmas materiālos, ar atklātiem vardarbības elementiem, tikuši minēti asinis un bojāgājušie.
6. Kā galvenie uzmanību piesaistošie elementi reklāmās ar slēptiem vardarbības elementiem, pēc respondentu domām ir emocionāls teksts, kā arī tādi elementi kā ģimenes tēls un kapa vietas.
7. Kā liecina respondentu viedoklis, efektīgākas ir reklāmas, kurās izmantoti slēpti vardarbības elementi, jo emocionālais teksts aizkustina, spēlē uz jūtām un rada empātiju.
8. Vairums respondentu uzskata, ka reklāmas spēkos nav mainīt satiksmes dalībnieku paradumus un braukšanas kultūru, nepieciešami citi līdzekļi situācijas uzlabošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1338689
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register