Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:970628
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starp kultūru atšķirības temats mūsdienās pasaulē ir ļoti aktuāls mārketinga darbā.
Vairākums cilvēku dzīve ģimenēs. Ģimeni arī var uzskatīt par patērētāju uzvedību determinējošu faktoru. Ģimene ir personu kopums, kurus saista laulība, asinsradniecība vai adopcija, ir kopēja dzīvesvieta, ekonomiskā kooperācija.
Ģimenes pamatrādītāji ir šādi:
ģimenes struktūra;
funkciju attieksme pret sabiedrību;
interakcionalitāte, iekšējās attiecības.
Tādu apkārtējās vides faktoru, kā ģimene arī vajag ievērot, veicot mārketinga pētījumus. Zināšanas par patērētāju ģimenēm ir noderīga informācija mārketinga darbā. Šo informāciju ir vērts ievērot mārketinga pasākumos.
Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1231812
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register