Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:971627
 
Evaluation:
Published: 06.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SIA „Mazā kāpa”    1
  Biznesa plāns    1
  studiju priekšmetā    1
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    4
2.  TIRGUS ANALĪZE    6
2.1.  Tirgus pieprasijums    6
2.2.  Tirgus piedāvājums    8
3.  IESPĒJAMĀS MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS    11
3.1.  Produkta dzīves cikls    11
3.2.  SVID analīze    11
3.3.  Mārketinga stratēģija    12
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS PLĀNS    13
4.1.  Materiālais potenciāls    13
4.2.  Uzņēmuma vadība    13
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS    16
5.1.  Produktu raksturojums    16
5.2.  Produktu cenu raksturojums    17
5.3.  Vieta un sadale    17
5.4.  Produkta virzīšana tirgū    17
6.  RISKU VADĪŠANA    18
7.  FINANŠU INFORMĀCIJA    20
Extract

2. TIRGUS ANALĪZE
2.1. Tirgus pieprasijums

Mūsdienu saspringtajā dzīves ritmā, atpūta ir neatņemama tās sastāvdaļa. Reti kad izdodas izrauties no ikdienas darbiem, bet ja iespēja, tad ar plašu vērienu un kaut kur ārpus pilsētas kņadas, pie Latvijas skaistās dabas. Tādēļ aizvien vairāk cilvēku izvēlas atpūsties un nosvinēt kādus nozīmīgus ģimenes vai radu svētkus viesu namos netālu no Rīgas. Daudzu viesu namu popularitāte pēdējo gadu laikā augusi pateicoties internetā izveidotajām mājas lapām, kurās ir apkopota informācija par gandrīz visiem viesu namiem Latvijā, to attālums no galvasspilsētas un citi piedāvātie pakalpojumi.
Ne katram pilsētniekam pieder vasarnīca vai īpašums ārpus pilsētas, kur pavadīt savas brīvdienas un relaksēties no pilsētas trokšņiem, vai nosvinēt kādus grandiozus svētkus vai dzīves notikumu. Tādēļ lielo pilsētu iedzīvotāji izvēlas brīvdienas pavadīt netālu no savām mājām, kādā izklaides vai kultūras pasākumā.
Protams neatņemama atpūtas sastāvdaļa ir tūrisms un ēdināšanas iespējas viesu namos, kas ietekmē viesu namu klientu daudzumu. Par iedzīvotāju tūrisma un naktsmītņu pieprasijuma tendencēm liecina tūrisma nozares uzņēmēju sniegtās atbildes sadalījumā pa nozares sektoriem. Redzams, ka visos sektoros līdzīga uzņēmumu daļa prognozē gan uzņēmuma apgrozījuma saglabāšanos līdzšinējā līmenī, gan arī tā pieaugumu. Latvijas tūrisma nozares apgozijuma apjomi uzskatāmi parādīti 2.1. attēlā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1332813
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register