Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972671
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens    4
1.1.  Reklāmas uzdevumi    5
1.2.  Reklāma TV    6
2.  TV Reklāmas ierobežojumi un likumi    6
2.1.  Reklāma, kurā izmantoti bērni - analīze    7
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Secinājumi
Šajā gadījumā tiek maldināti gan vecāki, gan arī viņu bērni – liekot tiem noprast, ka jogurta dzēriens ir daudz veselīgāks un ērtāk lietojams par svaigu augli vai dārzeni (lai gan nav zinātniski pierādīts);
Vizuāli pievilcīgo tēlu – bērnu un iedomātu uzzīmētu varoņu (Actimel komanda) kopīga rosīšanās, rada simpātijas pret produktu un kopējo tēlu, tādejādi liekot bērnam noprast, ka, ja viņš un viņa ģimene lietos šo produktu, tad viņš/viņi būs tik pat ‘’lieliski’’ un ‘’spēcīgi’’ kā teikts reklāmā – par spīti visam, mani personīgie novērojumi liecina, ka cilvēki ļoti aktīvi iepērk šos te jogurtiņus lielveikalos. Patērētāju loks ir plašs, un tik pat liela un neierobežota ir auditorija.
Uzskatu, ka šajā gadījumā ir nepieciešams pārskatīt reklāmdevēju apgalvojumus par produkta patieso iedarbību uz cilvēka organismu un apgalvojumiem par ‘’zinātniskajiem’’ testiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1248428
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register