Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973414
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pilsētu tūrisms    8
1.1.  Pilsētas kā vietas tūrismam    8
1.2.  Pilsētas kā iepirkšanās vietas    11
1.3.  Pilsētas kā pasākumu, koncertu un atmosfēras baudīšanas vietas    13
2.  Zemnieku un amatnieku tirdziņi kā nacionālās kultūras prezentācija    15
2.1.  Zemnieku un amatnieku Ziemassvētku tirdziņi Eiropā    15
2.2.  Tirdziņu un kultūras mijiedarbība    15
2.3.  Zemnieku un amatnieku tirdziņu produkcija kā tautas kultūras mantojums Latvijā    17
3.  Zemnieku un amatnieku tirdziņi kā viens no Ielu tirdzniecības veidiem Latvijā    25
4.  Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņi kā tūrisma produkts    28
5.  Zemnieku un amatnieku tirdziņu atpazīstamība    30
6.  Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu iesaistes tūrismā vērtējums    32
6.1.  Nozīmīgākās Latvijas zemnieku un amatnieku tirdziņu norises vietas Rīgā    33
6.2.  Faktori, kuri ietekmē zemnieku un amatnieku tirdziņu apmeklētību un tirdziņu produkcijas pirkšanu    46
  Secinājumi    57
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    59
  Pielikumi    63
Extract

Tūrisms ir viena no pasaules lielākajām un straujāk augošajām tautsaimniecības nozarēm, kas vairāk kā pēdējo piecdesmit gadu laikā ir galvenais instruments globālajai izaugsmei, attīstībai un jaunu darba vietu radīšanai. (Rifai, 2011)
Pilsētas un lielpilsētas nodrošina sabiedrības, kultūras, atpūtas un ekonomikas daudzveidību, kurā iesaistās iedzīvotāji un, kur tūrisms, atpūta un izklaide veido galveno pakalpojumu. ( Page, Hall, 2003, 1)
Mūsdienās ceļotājiem tūrisms un iepirkšanās ir nesaraujamas aktivitātes. Patiesībā iepirkšanās tiek uzskatīta par vienu no nozīmīgākajiem tūrisma aspektiem, kalpojot par motivācijas faktoru ceļošanai. ( Lee etc., 2009, 724)
Viena no atslēgas elementiem veiksmīgam galamērķa mārketingam ir tūristu apmierinātība, kura ietekmē galamērķa izvēli un lēmumu atgriezties. Kvalitāti tūrismā rada pakalpojumu sniegšanas procesi (draudzīgums, laipnība, prasmes, uzticamība, darbinieku kompetence). (Žabkar etc., 2010, 538)
Zemnieku un amatnieku tirdziņš ir preču pārdošanas vieta, kurā satiekas zemnieki un amatnieki ar patērētājiem. Zemnieki šajos tirdziņos piedāvā savu ražoto un izaudzēto produkciju, savukārt amatnieki piedāvā savus mākslas radītos izstrādājumus. Zemnieku un amatnieku tirdziņi tiek rīkoti vairākas reizes gadā, tie tiek pakārtoti notikumiem, pasākumiem, svētkiem, kuri nosaka attiecīgā tirdziņi preces un bieži vien veido arī pārdodamo preču robežas. Zemnieku un amatnieku tirdziņu neatņemama sastāvdaļa ir: liela apmeklētāju skaita apkalpošana, kultūras programma, izklaides iespējas. Zemnieku un amatnieku tirdziņš ir ne tikai vieta, kur iegādāties preces, bet arī vieta, kur var baudīt atmosfēru un piedalīties dažādās aktivitātēs. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register