Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981151
 
Evaluation:
Published: 24.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Vides reklāma    6
1.3.  Reklāma veikalu skatlogos    7
1.3.2.  Veikalu skatlogu veidi    10
1.3.3.  Skatlogu funkcijas un tipi    12
1.3.4.  Veikalu skatloga dekorēšana    14
1.3.5.  Skatloga noformēšana jeb kompozīcija    15
1.3.6.  Skatloga apgaismojums    20
1.3.7.  Teksts    21
2.  CILVĒKA UZTVERE    23
3.  PĒTĪJUMS    26
3.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums, pētījuma norise    26
3.2.  Aptaujas rezultātu analīze    26
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikums    36
Extract

Latvijā daudzi uzņēmumi uz šo jautājumu raugās no ekonomiskā viedokļa – lai par to būtu pēc iespējas mazāk jāmaksā, līdz ar to atstājot novārtā veikalu skatlogu dekorēšanu, un bieži pat tos aizlīmējot ar reklāmas plakātiem vai novietojot produktu plauktus priekšā skatlogam, uz tā rēķina arī paplašinot telpu. Skatloga izdekorēšana prasa ievērojamus naudas līdzekļus, lai tas izskatītos patiešām gaumīgs un atbilstošs veikala tēlam. Aplūkojot veikalu skatlogus Latvijā, var redzēt, ka tikai retais piedomā pie skatloga noformējuma un tēla. Visvairāk par skatlogu noformējumu rūpējas apģērbu veikali, taču pārējie tam nepievērš lielu vērību, tāpēc pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai veiksmīgi noformēts veikala skatlogs ir efektīvs reklāmas līdzeklis, kas pievilina jaunus klientus un palielina veikala peļņu.
Lai sasniegtu darba mērķi, autors izvirza šādus darba uzdevumus:
Teorētiski aplūkot skatlogus, kā reklāmas veidu
Izpētīt priekšnoteikumus veiksmīga skatloga izveidošanai
Uzzināt, kā veikalu skatlogi ietekmē patērētājus.
1. REKLĀMA
1.1. Reklāmas būtība
Reklāma ir samaksāta informācija par uzņēmumu (preci, pakalpojumu) masu saziņas līdzekļos, un tās mērķis ir palielināt uzņēmuma popularitāti un apgrozījumu. Masu saziņas līdzekļi ir televīzija, radio, laikraksti un to pielikumi, žurnāli, pa pastu izsūtītie materiāli, teātru programmas, video un audio kasetes, katalogi, datoru datu bāzes, lielformāta plakāti, transportlīdzekļi, paneļi un vesela virkne jauno tehnikas līdzekļu. [2;16]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register