Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:983798
 
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Brends jeb zīmols    4
  Brendings    6
  Populārākie brendi Latvijā un pasaulē    8
  Secinājumi    9
  Izmantotie informācijas avoti    10
Extract

Viens no svarīgākajiem jebkura uzņēmuma mērķiem ir radīt labu reputāciju par sevi un saviem produktiem vai pakalpojumiem savas patērētāju auditorijas vidū. Šim nolūkam jārada kompānijas tēls, kas ir spējīgs ieinteresēt klientus un radīt pozitīvu priekšstatu par sevi. Tam kalpo savas preču zīmes - brenda jeb zīmola izveide un popularizēšana.
Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Zīmola reklamēšana spēj radīt dažādas emocijas un attieksmi pret reklamēto produktu. Mūsdienās brendings ir kļuvis par neatņemamu sastāvdaļu firmas veiksmīgam mārketingam.
Referātā tiek apskatīta tēma par brendingu jeb zīmolvedību. Tiek pētīta vārda brends jeb zīmola izcelsme un nozīme, tiek analizēts, kas ir brendings, kā arī ir apskatīti populārākie brendi Latvijā un pasaulē.
brends jeb zīmols
Viens no svarīgākajiem jebkuras kompānijas mērķiem ir radīt labu reputāciju savas patērētāju auditorijas vidū. Šim nolūkam jārada kompānijas tēls ar savas preču zīmes jeb brenda palīdzību. Par cik brends nav latvisks vārds, tas ticis pārveidots par zīmolu. Zīmols, kā termins Latvijā ienācis pēdējo gadu laikā un ieguvis lielu popularitāti mūsu vidū. Par to runā visi, taču, kāda tieši ir zīmola jeb brenda izcelsme un nozīme? Vācu un angļu valodā lietotais vārds Brand/brand ir ģermānisms, kas sākotnēji saistāms ar ‘dedzināšanas, degšanas, ugunsgrēka’ nozīmi un latviešu sarunvalodā tas izmantots aizguvumos no vācu valodas brandvīns, brandmūris. Angļu valodā vārds brand līdztekus nozīmēm, kas saistītas ar ‘dedzināšanu’, tiek lietots arī citās nozīmēs, un angļu–latviešu vārdnīcas liecina, ka nevienā no nozīmēm latviešu valodā nav paturēts aizguvums «brends».…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register