Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:985934
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Kopumā rezumējot par reputācijas konceptu, jāsaka, ka viena no galvenajām īpatnībām koncepta pētniecībā ir tā, ko reputācija ir visai starpdisciplinārs pētniecības objekts. Var teikt, ka koncepts netiek „piesiets” kādam konkrētam pētniecības laukam un šo jautājumu var aplūkot gan no sabiedrisko attiecību, organizācijas, vadības, gan arī no citām teorijām. Tomēr jāsaka, ka pētniecībā pastāv arī mēģinājumi konceptu pārvirzīt uz kādu specifiskāku pētniecības disciplīnu, kā, piemēram, vadības teorija. Varētu teikt, ka nākas piekrist autoriem Aisenegeram un Imhofam (Eiseneger and Imhof, 2008), kuri norāda, ka reputācijas koncepts pētniecībā ir pārāk daudz ticis aplūkots no „korporatīvā” skatupunkta. Tas savukārt ir atstājis zināmu stereotipu zīmogu par reputāciju, kā konceptu, kas ir vairāk saistāms ar korporatīvo vidi. Tomēr jāatzīmē, ka pēdējā laikā aizvien vairāk pētījumu norāda par labu tam, ka koncepts tiek attiecināms arī uz organizācijām un institūcijām, kas ir vērtējams pozitīvi.
Jāsaka arī, ka vēl aizvien reputācijas koncepta pētnieki nav nonākuši pie kopsaucēja arī jautājumā, vai reputācija ir vadāma, vai tomēr par tās vadīšanu un pārveidošanu runāt nebūtu korekti. Šeit arī uzskatāmi iezīmējas sabiedrisko attiecību pētnieku skatījums uz reputāciju, kā uz konceptu, ko nav iespējams menedžēt un menedžementa teorētiķu uzskatu, ka to ir iespējams paveikt, ja vien ir izstrādāts konkrēts reputācijas menedžementa plāns.
Visbeidzot jāsaka, ka konceptam pastāv arī vairākas pretrunas, kas pagaidām nav atrisinātas. Piemēram, organizācijas tiekšanās pēc novitātēm, pārmaiņām un elastīguma, tajā pašā laikā saglabājot stabilitāti. Tāpat arī aktuāls ir jautājums, kā organizācijas komunikācija var veidot ilgtermiņa attiecības ar atsevišķām tās publikām, tajā pašā laikā saglabājot atpazīstamu simbolisma veselumu. Tādēļ kopumā jāsaka, ka koncepts vēl aiz vien ir pētīšanas vērts uz aizvien pastāv svarīgi jautājumi, uz kuriem pētniekiem nāksies meklēt atbildes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register