Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987194
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga un tajā skaitā pozicionēšanas pasākumu sekmes lielā mērā ir atkarīgas no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikāciju sistēmas. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētajam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu. Šā uzdevuma risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss.1
Virzīšana (promotion) – tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņēmumu.
Virzīšanai izmanto mārketinga kompleksu (promotion mox), kurā ietilpst:
• reklāma (advertising);
• personālā pārdošana (personal selling);
• sabiedriskās attiecības (public relation);
• pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion).2
Izmantojot dažādus kompleksa elementus, uzņēmums informāciju par saviem produktiem nodod patērētājiem, darbiniekiem, ieinteresētajām sabiedrības grupām un pārējai sabiedrībai. Katra no šīm grupām uztver informāciju no vairākiem avotiem, tādēļ kompleksa elementi nedrīkst būt savstarpēji pretrunīgi (sk. 1.3.1. attēlu).3

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1128755
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register