Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987204
 
Evaluation:
Published: 17.05.2011.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Zīmolu var mainīt. Tas var liecināt gan par problēmām, gan par uzņēmuma centieniem pilnveidoties. Tomēr zīmols jāmaina uzmanīgi, jo daudziem patērētājiem tas jau saistās ar konkrēto produktu (piemēram, Hansabankas nosaukuma maiņa uz Swedbank daļā sabiedrības joprojām izraisa mulsumu, jo Hansabanka tomēr bija latviskāks un sirdij tuvāks nosaukums).
Var mainīt arī uzņēmuma logotipu, ja tas kļuvis vecmodīgs un vairs nepiesaista pircējus, jo, piemēram, jaunā paaudze vairs neizprot tā nozīmi.
Zīmoli tiek arī apdraudēti. Pirmkārt, to apdraud mode. Ātrās ēdināšanas industrija ir briesmās, jo par hronisko aptaukošanos arvien biežāk tiek pārmests McDonald’s un tā konkurentiem. Ēdināšanas mode mainās, vieglie ēdieni kļūst arvien populārāki. Zīmoli ir apdraudēti, jo ļaudis, kas tos rada un vada, par spīti izpētei, nevar paredzēt, kā pārējie tos izmantos. Zīmoli nevar paredzēt sabiedrības viedokļa maiņu. Zīmoli patērē daudz enerģijas, laika un naudas, cīnoties ne tikai par pircēju uzmanību, bet arī, karojot savā starpā. Tādēļ zīmoli nav nemaz tik droši un stabili, kā izskatās, tomēr tie ir svarīga ikviena cilvēka ikdienas daļa, tāpēc mums jāsadzīvo ar tiem, mēģinot nošķirt kvalitatīvo no nederīgā, labo no sliktā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1314700
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register