Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987613
 
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Ievads    3
Mārketings un komunikācija, to vispārējs raksturojums    4
2.1  Ar mārketingu saprot plānošanas, realizācijas un kontroles programmas, ar kuru palīdzību tiek nodrošināts un attīstīts vēlamais apmaiņas process izvēlētos tirgos, lai īstenotu uzņēmuma mērķus. [7]. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi    4
2.1.1  Mārketinga pasākumu komplekss    4
2.1.2  Tūrisma mārketings ir sistemātiska un koordinēta tūrisma uzņēmuma, organizācijas, kā arī valsts tūrisma politikas orientācija – vietējā, reģionālā, nacionālā un starptautiskā līmenī – uz dažādu tūrismā iesaistīto grupu vajadzību pilnīgāku apmierināšanu, vienlaicīgi gūstot atbilstošu peļņu. (J. Kripendorfs)    4
2.2  Komunikācija ir sazināšanās    5
2.2.1  Reklāma    5
2.2.2  Personālā pārdošana (tiešā pārdošana)    5
2.2.3  Sabiedriskās attiecības    6
2.2.4  Pārdošanas stimulēšana, veicināšana    6
Internets kā reklāmas mēdijs tūrisma uzņēmumiem    6
3.1  Interneta loma un attīstības tendences    6
3.2  Latvijas tūrisma portāli    8
Mājas lapu nozīme tūrisma pakalpojumu pārdošanas veicināšanā    10
4.1  Efektīvas mājas lapas rādītāji    11
4.2  Mājas lapa kā uzņēmuma tēla veidotājs    11
4.3  Mājas lapas tendences tūrisma e – biznesā    12
Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu izvērtējums    13
5.1  Tūrisma aģentūra Kolumbs    14
5.2  Ceļojumu birojs Jēkaba aģentūra    17
5.3  Tūrisma firma Eiropas ceļojumu centrs (ECC)    18
5.4  Tūrisma firma Impro ceļojumi    20
5.5  Tūrisma aģentūra Airisa un Co    21
5.6  Tūrisma firma Rīgas Tūristi    24
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Mūsdienās internets ir kļuvis par daudzu cilvēku ikdienas sastāvdaļu. Daudziem tas ir instruments darbā vai kļuvis par iecienītu izklaides vietu. Varētu apgalvot, ka internets ir ieņēmis noteiktu vietu mūsdienu cilvēku ikdienas notikumos un norisēs. Internets ir pasaulē apjomīgākais informācijas iegūšanas avots. Par pašsaprotamu lietu ir apziņa, ka vajadzīgo informāciju var meklēt un atrast tieši internetā. Ļoti daudzās dzīves jomās tas ar uzviju aizvieto vēl nesen par vienīgo informācijas avotu uzskaitītās bibliotēkās un grāmatnīcās. Internets ļauj katrai personai, juridiskai vai fiziskai, ar salīdzinoši niecīgām izmaksām piedalīties šī informācijas okeāna papildināšanā. Galvenais instruments šī mērķa sasniegšanai ir mājas lapas. Vairs nevienam nav pārsteigts, dzirdot vai redzot kādu burtu vai ciparu savirknējumu, kas sākas ar burtiem www. Mūsdienās katrs sevi cienošs uzņēmums un nav svarīgi liels vai mazs, uzskata par nozīmīgu izvietot internetā savu mājas lapu. Rietumu tūrisma e – kultūrā sāk veidoties uzskats: nav mājas lapas, tad nav arī uzņēmuma. Katra mājas lapa tiek veidota ar noteiktu mērķi, jaunu klientu piesaistīšanai, kā arī esošo apkalpošanai.
Studiju darba mērķis ir izvērtēt mājas lapas kā mārketinga instrumenta nozīmi tūrisma uzņēmuma popularizēšanā, izmantojot dažādus literatūras avotus. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti vairāki uzdevumi:
izpētīt mārketinga un tā instrumentu teorētiskos aspektus;
izvērtēt Interneta kā reklāmas medija izmantošanas iespējas;
izanalizēt mājas lapas potenciālu un nozīmi tūrisma pakalpojumu pārdošanas veicināšanā;
raksturot un izvērtēt izvēlēto Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapas;
sniegt secinājumus un izteikt priekšlikumus.
Studiju darbs sastāv no četrām daļām, kopējais apjoms 28 lappuses, satur 1 tabulu, 7 attēlus, izmantoti 20 literatūras avoti.
Studiju darba pielikumā var apskatīt izanalizēto mājas lapu interfeisus (mājas lapas izskats), kā arī grafikus, kuros parādīta tūrisma aģentūru mājas lapu apmeklētība pa periodiem.

Ar mārketingu saprot plānošanas, realizācijas un kontroles programmas, ar kuru palīdzību tiek nodrošināts un attīstīts vēlamais apmaiņas process izvēlētos tirgos, lai īstenotu uzņēmuma mērķus. [7]. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi:
a)Detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētājam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus;
b)Aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu.
Šā uzdevuma risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss. Lai uzņēmums varētu sasniegts savus mērķus un veikt to efektīvi, tam nepieciešama informācija, pat vēl vairāk – jānotiek apmaiņai ar informāciju. Uzņēmumam ir vajadzīgi klienti, sadarbības partneri, ar kuriem ir ilgstošas sadarbības saiknes. Tā kā veiksmīgai uzņēmējdarbībai vitāli ir svarīgi ir gan klienti, gan pakalpojumu sniedzēji, tad rūpes par klientu ir labas komunikācijas pamats, uz tām balstās savstarpējās attiecības uzņēmējdarbības vidē. [3; 201. lpp]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register