Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:998195
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pircēja mērķa grupas, galvenos virzīšanas mērķus un uzdevumus;
Balstoties uz pētījumiem, ko veica L’Oreal 10 gadus atpakaļ, tā produkcijas mērķa grupu veidoja sievietes vecumā no 20 – 25 gadiem. Dotajā momentā to veido sievietes vecumā no 15 – 70 gadiem. Pēc L’Oreal prognozēm vēl pēc 10 gadiem tā mērķa grupa paplašināsies un to veidos sievietes vecumā no 12 – 90 gadiem.
Pēdējo desmit gadu laikā L’Oreal ir kļuvis par globālu koncernu. Tā produkcija var iegādāties visā pasaulē, sākot ar Deli un beidzot ar Melnburnu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register