Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129167
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    9
1.1.  Banku raksturojums Latvijā    9
1.2.  Klientu apmierinātība ar bankām    10
1.3.  Kredītnemaksātāju raksturojums    10
1.4.  DnB Nord Banka    12
1.4.1.  Bankas vispārējs apraksts    12
1.4.2.  Bankas darbinieku raksturojums    14
1.4.3.  Bankas finanšu datu analīze    16
1.4.4.  OS6/ECM sistēmas apraksts    18
1.4.5.  Kredītņēmēju īpašuma apdrošināšanas kārtība    19
1.4.6.  Bankas pakalpojumu kvalitāte    20
1.5.  Pētījuma metode - novērošana    21
1.5.1.  Novērošanas metodes teorija    21
1.5.2.  Novērošanas metodes rezultāts    22
1.6.  Ierosinājumi darba efektivitātes paaugstināšanai    23
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    24
2.1.  Darba organizēšanas uzlabošanas projekts    24
2.1.1.  Filiāles darbinieku pienākumu noteikšana    24
2.1.2.  Kredītspeciālistu darbu izpildes laika noteikšana    29
2.1.3.  Kopējā kredītspeciālistu patērētā laika noteikšana    31
2.1.4.  Sarunas laika noteikšana ar kredītnemaksātājiem    34
2.1.5.  Elektroniskā žurnāla ieviešana    36
2.2.  Kvalitātes uzlabošanas projekts    38
2.2.1.  Darbību izpildei nepieciešamā laika noteikšana    38
2.2.2.  Kļūdu labošanai patērētā laika noteikšana    39
2.2.3.  Vidējās noslodzes grafika izveide    41
2.3.  Atgādinājumu sistēmas uzlabošanas projekts    50
2.3.1.  Iekšējā apdrošināšanas polišu atgādinājumu sistēmas izveide    50
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    52
3.1.  Fizisko personu dokumentu pievienošana OS6/ECM sistēmā    52
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    66
4.1.  Elektroierīču kabeļu izvietošanas uzlabošanas projekts    66
4.1.1.  Elektroierīču kabeļu apraksts    66
4.1.2.  Elektroierīču droši nenostiprinātu kabeļu sekas    66
4.1.3.  Elektroierīču kabeļu nostiprināšanas iespējas    67
4.1.4.  Izolācijas kanālu apraksts un piedāvājums    68
4.1.5.  Kabeļu izolācijas kanālu izmaksas    69
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  BIBLIOGRĀFISKAIS SATURS    73
  DIPLOMPROJEKTA GRAFISKĀ DAĻA    75
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šajā ekonomiskajā situācijā, kad būtiski samazinājās banku maksātspējīgu klientu skaits un palielinājies kredītnemaksātāju skaits ir jārod risinājumi kā nepieciešamos darbus veikt ātrāk, kvalitatīvāk, pēc iespējas mazāk tērējot laika un naudas līdzekļu. Ja agrāk bankas varēja vienkārši pārdot pakalpojumus, tad tagad ir jāmeklē iespējas, kā uzlabot bankas darbību sakarā ar kredītnemaksātājiem, samazināt kļūdu skaitu veicamajās operācijās, veidot jaunas sistēmas, kas paaugstinātu darba efektivitāti ar klientiem.
Darba efektivitātes paaugstināšanai tiek izstrādāti 3 projekti – darba organizēšanas uzlabošanas projekts; kvalitātes uzlabošanas projekts; atgādinājumu sistēmas uzlabošanas projekts.
Darba organizēšanas uzlabošanas projektā tika izstrādāts plāns, kā strādāt ar kredītnemaksātājiem. Šajā ekonomiskajā situācijā klientiem ir grūtības ar kredītu atmaksu, tāpēc bankas darbiniekiem ir jābūt informētiem par klienta maksātspējas situāciju, kā arī jābūt ļoti rūpīgai apsekošanai no darbinieku puses, lai noskaidrotu problēmas nopietnību jau pašā sākumā. Šajā projektā tiek noskaidrots filiāles darbinieku laiks, kas paliek pāri pēc ikdienas pienākumu veikšanas, lai būtu iespējams apsekot kredītnemaksātājus. Svarīgi bija uzzināt, cik brīva laika ir fizisko personu kredīspeciālistam un juridisko personu apkalpošanas speciālistam, lai veiktu cītīgu kredītnemaksātāju apsekošanu. Lai noskaidrotu nepieciešamo informāciju tika izmantota novērošanas metode. Tika noskaidrots, ka filiāles darbiniekiem ir laiks, lai veiktu kredītnemaksātāju apsekošanu. Kā risinājums tiek izveidots kredītnemaksātāju uzskaites žurnāls, kurā tiek fiksēti zvani, kurus veic kredītspeciālisti. Žurnālā ir iespējams atzīmēt zvanīšanas laiku, sarunas rezultātu, būtu redzams, kādi ir nemaksāšanas iemesli. Tas ir svarīgi, jo ir jāreaģē un jākonstatē nemaksāšanas iemesls jau pašā sākumā. Izveidojot šādu iekšējo filiāles kredītnemaksātāju žurnālu, filiāles direktors var kontrolēt darba izpildi, kas ir ļoti svarīgi.
Kvalitātes uzlabošanas projektā tika izstrādāts vidējās noslodzes grafiks. Darbinieki filiālēs pieļauj dažādas kļūdas klientu apkalpošanas procesos, kas mazina darba efektivitāti. Kļūdas ir jālabo un tāpēc tiek nelietderīgi tērēts laiks. Lielāko pieļauto darbinieku kļūdu skaitu sastāda tas, ka nav saglabāts maksājuma uzdevums, kas apliecinātu to, ka klients, piemēram, ir veicis komisijas maksājumu. Tātad, lai pēc tam iegūtu apstiprinājumu tam, ka ir veikts maksājums ir nepieciešams tērēt laiku un jāmeklē apstiprinājums bankas sistēmās. Tāpat klientu lietās trūkst polises vai kvītis par polises samaksu. Darbiniekiem ir jāsazinās ar klientu, lai tas atnes polisi vai kvīti, tādā veidā ir neapmierināts klients, ka viņam atkārtoti ir jānāk uz banku. Darbinieki neseko tam vai klientu kontos pietiek naudas līdzekļu, lai nomaksātu komisijas maksu par veiktajiem pakalpojumiem. Tādā veidā netiek veikts maksājums, bet pakalpojums jau tiek lietots. Sākumā tiek noskaidrots, cik daudz laika darbinieki patērē veicot tās darbības, kurās tiek konstatētas kļūdas. Tad tiek noteikts laiks, kas nepieciešams pieļauto kļūdu labošanai. Tiek izveidots vidējās noslodzes grafiks.
Atgādinājumu sistēmas uzlabošanas projektā tika izstrādāts plāns, kā tiks nodrošināta atgādināšana par kredītņēmēja īpašuma apdrošināšanas polišu termiņa beigām. Klientam, noformējot kredītu bankā, obligāta prasība ir apdrošināšanas polise, kurā labuma guvējs ir jāuzrāda banka. Īpašums ir jāapdrošina pret visiem pamatriskiem. Katrai polisei ir derīguma termiņš. Pēc derīguma termiņa beigām ir jānoslēdz apdrošināšanas polise atkārtoti, ja kredīta dzēšanas termiņš vēl nav iestājies. Tas ir nepieciešams, lai filiāles darbinieki savlaicīgi informētu klientus par to, ka viņiem ir jānoformē jauna apdrošināšanas polise. Situācijas, kad kredītņēmēja īpašums nav apdrošināts, nav pieļaujama. Kredītspeciālistiem, noformējot kredītu, būtu jāieraksta atgādinājuma sistēmā apdrošināšanas polises derīguma termiņš. Katru dienu, atverot atgādinājuma dokumentu, filiāles darbinieks varētu redzēt, kad būs nepieciešams informēt klientu. Kredītu speciālistiem būtu katru dienu jāpārbauda vai polises derīguma termiņš netuvojas beigām un 3 dienas pirms termiņa beigām informētu klientu. Filiāles direktors var sekot līdzi, vai visiem klientiem tika piezvanīts.
Tehnoloģiskajā daļā tiek aprakstīts process, kā pievienot fizisko personu ieskanētos dokumentus OS6/ECM sistēmā, sākumā meklējot un atrodot nepieciešamo personu ar meklēšanas parametru: klients – privātpersona. OS6/ECM ir sistēma, kurā glabājas visi dati par privātpersonām vai uzņēmumiem. Šo sistēmu var nosaukt par virtuālo arhīvu vai virtuālo atmiņu, ar tās palīdzību notiek bankas dokumentu digitalizācija. Bankai visi dokumenti ir jāievada šajā sistēmā, jo filiālēs nedrīkst pastāvīgi glabāties dokumentu oriģināli. Tos ir jāsūta uz arhīvu, kur tos glabā uguns necaurlaidīgos un drošos skapjos. Tā kā OS6/ECM sistēma uzņēmumā parādījās nesen, jo iepriekš atradās vecāka sistēmas versija – OS5/ECM, tad darbiniekiem rodas dažādi jautājumu saistībā ar šo sistēmu. Tāpēc būtu jāveic tehnoloģiskais apraksts ar konkrētu darbību secīgu atspoguļošanu, lai tādā veidā darbinieki varētu veikts darbības ar šo sistēmu bez aizķeršanās, kļūdām un daudz ātrāk.
Darba un dabas aizsardzības daļā tika veikts elektroierīču kabeļu izvietošanas uzlabošanas projekts, jo darba vide jāorganizē tā, lai darba apstākļi tajā atbilstu valsts apstiprinātajām darba aizsardzības prasībām. Elektroierīču kabeļi tiktu ievietoti izolācijas kanālos, tādā veidā neapdraudot darbiniekus. Kopējās projekta izmaksas sastāda 35,67 LVL.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −21,19 €
Work pack Nr. 1307305
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register