Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214507
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Informācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojās    6
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos    6
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    7
1.5.  Valsts, reģionā, pilsētas sociālo pārmaiņu ietekme uz uzņēmuma attīstību    11
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbības radītāji    11
2.  Uzvēmuma vadība    13
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, plānošana    13
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālās metodes uzņēmumā    14
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    15
2.4.  Pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes novērtējums    17
2.5.  Stratēģiska vadīšanas procesa analīze uzņēmumā    17
2.6.  Investīciju virzieni    25
2.7.  Uzņēmumā realizētie projekti. Projektu vadītāja funkcijas un uzdevumi. Projektu vadīšana    25
2.8.  Kontroles vide un tās elementi. Iekšējais audits    26
2.8.1.  Kontroles vide un tās elementi    26
2.8.2.  Iekšējais audits    28
2.9.  Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā    29
2.10.  Loģistikas daļa    29
2.11.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā - piegādātāji    29
3.  Personāla vadība uzņēmumā    30
3.1.  Strādājošo kvantitatīvo un kvalitatīvo sastāvu, problēmas    30
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    30
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas par karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā    30
3.4.  Motivācijas politika un veidi    31
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā    33
3.6.  Darba koplīgums    35
3.7.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    35
3.8.  Darbinieku pārstāvības tiesības īstenošanu uzņēmumā    35
3.9.  Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā    35
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    37
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    37
4.2.  Uzņēmuma mārketinga elementi    37
4.2.1.  Pakalpojumi    37
4.2.2.  Vieta    41
4.2.3.  Veicināšana    41
4.2.4.  Cena    42
4.3.  BIGBANK tirgus segments    42
4.4.  Pozicionēšanas karte    43
4.5.  Produktu dzīves ciklu analīze    43
4.6.  Tirgus izpētes process un pielietotas metodes    44
4.7.  Saskarsmes stratēģija, saskarsmes procesu elementu pielietojums    45
4.8.  BIGBANK cenu politika    46
4.9.  Projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    46
4.10.  Pakalpojumu realizācijas kanāli    48
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    50
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    50
5.2.  Ārēji finansēšanas avoti    51
5.3.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze    51
5.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    51
5.5.  Operatīva, finansu analīze, kombinētās sviras uzņēmuma izpēte un analīze par iepriekšējiem 3-5 gadiem    51
5.6.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēja svērta kapitāla cena par 3- 5 gadiem    51
5.7.  Nodokļi, nodevas un obligātas iemaksas. Nodokļu parādu veidošanas iespējamiem iemesli    51
5.8.  Latvijas nodokļu likumos paredzētos atvieglojumus, atlaides    52
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    54
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. BIGBANK AS ir specializēta banka, kas fokusējas uz divām tirgus nišām – patēriņa kredītu izsniegšanu un termiņnoguldījumu piesaisti.
2. Ņemot vērā grūtos makroekonomiskos apstākļus, BIGBANK īsteno piesardzīgu pārvaldības politiku, vienlaikus tomēr spējot darboties rentabli un ieiet arī jaunos tirgos.
3. BIGBANK mērķis 2010. gadam ir turpināt BIGBANK paplašināšanos, gan ieejot ārvalstu tirgos, gan arī piedāvājot lielāku pakalpojumu klāstu.
4. BIGBANK uzstādījums 2010. gadā, neskatoties uz jauno kredītu izsniegšanas apjomu kritumu ir turpināt attīstīt savas produktu nišas. Tiek plānots palielināt noguldījumu apjomu.
5. BIGABNK vadība ir izstrādājusi kredītpolitiku, kura tiek nepārtraukti kontrolēta.
6. BIGBBANK ir izveidojis veiksmīgu kanālu pateicoties noslēgtam sadarbības līguma ar Latvijas pastu.
7. Uzņēmums ir jauns Latvijas tirgū un jau šobrīd ir radījis sev stabilu vietu, tādejādi nodrošinot savu klientu skaitu un uzticību, ka arī darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu, kas liecina, ka uzņēmums ir izvēlējies pareizo stratēģiju sava uzņēmuma mērķa sasniegšanai un realizācijai.

Priekšlikumi:
1. Ievest internetbanka pakalpojumu pēc iespējas ātrāk – 2010.gada otrajā pusē.
2. Tuvāko 2 gadu laikā atvērt filiāles arī citās Eiropas valstīs. Piemēram, Spānijā, Nīderlandē.
3. Nodrošināt uzņēmuma darbiniekus un birojus ar jaunāko un jaudīgāko tehniku, kas sekmētu ātrāku un kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
4. Veikt pārrunas ar Latvijas pastu par iespējam uzlabot un paātrināt klientu apkalpošanu – uzlabot pasta darbinieku motivāciju un apkalpošanas kvalitāti. Veikt apmācības un piešķirt prēmijas pasta darbiniekiem atsevišķi par BIGBANK pakalpoju pārdošanu.
5. Ievest jaunas darba formas klientu menedžeriem birojos, jo dotajā brīdi darba apģērbi izskatās salīdzinoši novecojuši.
6. Izmainīt BIGBANK galvenās filiāles Brīvības iela 151, Rīgā darba laiku. Tagad – no 10:00 līdz 19:00, nomainīt – no 09:00 līdz 19:00, kas būtu daudz ērtāks darba laiks klientiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register