Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259879
 
Evaluation:
Published: 02.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S „Swedbank” saimnieciskā darbība    4
1.1.  „Swedbank” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    4
1.2.  Pārdošanas organizācija filiālēs    5
1.3.  Bankas piedāvātie produkti    6
1.4.  „Swedbank” klienti un konkurētspēja    8
2.  A/S „Swedbank” mārketinga vides novērtējums    10
2.1.  Pircēju novērtējums un to uzvedība tirgū    10
2.2.  Pirkšanas procesa virzība    11
2.3.  Produkta un pakalpojumu pozīciju nostiprināšanas metodes tirgū    12
2.4.  Pircēju apkalpošanas procesa organizācija    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz darba 1. un 2. daļā iegūto informāciju, tiek veikti šādi secinājumi:
1. „Swedbank” ir reputācijas līderis Latvijā, kā iemeslus var minēt bankas izstrādātās uzņēmuma galvenās vērtības – atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām, kā arī atpazīstams zīmols, klientu uzticība un tirgus līdera tituls, kā arī darbinieki - Latvijas vadošie banku un ekonomikas speciālisti.
2. Uzņēmums ir izstrādājis īpašus klientu apkalpošanas standartus, kas ir liels atspaids jaunajiem darbiniekiem.
3. „Swedbank” piedāvā ļoti plašu produktu klāstu, lai apmierinātu pēc iespējas lielāku klientu loku.
4. Pirkšanas un pārdošanas procesa organizācija noris caur klienta vajadzību izzināšanu, piemeklējot tam atbilstošāko bankas pakalpojumu.
5. Attīstoties tehnoloģijām, „Swedbank” kļūst arvien pieejamāks saviem klientiem.
Balstoties uz iegūtajiem secinājumiem, tiek izvirzīti sekojoši priekšlikumi:
1. Turpināt izmantot bankas labo reputāciju jaunu klientu piesaistē.
2. Turpināt izprast klientu vajadzības un meklēt atbilstošus risinājumus dažādās situācijās.
3. Izmantot savu darbinieku kompetences Latvijas iedzīvotāju informēšanā un izglītošanā, kā arī valsts ekonomikas uzlabošanā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register